آغاز به کار دوره تربیت مربی قرآن کریم در جنوب کرمان
کد خبر: 4079744
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳

آغاز به کار دوره تربیت مربی قرآن کریم در جنوب کرمان

آیین آغاز به کار دوره تربیت مربی قرآن کریم در جیرفت برگزار شد. این دوره در قالب سوره‌شناسی همراه با داستان، فیلم و بازی‌های جذاب به مدت سه روز برگزار می‌شود.

بهرام مسلمی‌مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، آیین آغاز دوره تربیت مربی قرآن کریم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با مشارکت موسسات فرهنگی قرآن و عترت آل یاسین و نسیم انتظار، امروز ۳۰ مردادماه در سالن شهید مداحی پور شهر جیرفت برگزار شد. این دوره در قالب سوره‌شناسی همراه با داستان، فیلم و بازی‌های جذاب به مدت سه روز برگزار می‌شود.

بهرام مسلمی‌مهنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این مراسم با بیان اینکه در بحث توسعه فرهنگی منطقه، نگاه متوازن ضروری است و ما به دنبال تحقق این مهم هستیم، به نگاه عدالت محور دولت سیزدهم به توسعه فرهنگی مناطق محروم اشاره کرد و گفت: بخشی از اعتبارات به فرهنگ اختصاص داده شده است.

وی ضمن تشکر از موسسه فرهنگی قرآن و عترت آل یاسین در ترویج فرهنگ قرآنی، گفت: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در پرتو ترویج فرهنگ قرآنی محقق می‌شود. ما نگاه جزیره‌ای به فرهنگ و هنر نداریم و بیشترین اعتبارات به قرآنی اختصاص داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اهمیت ترویج سبک زندگی قرآنی، تصریح کرد: آینده فرزندان ما در سایه انس با قرآن کریم تضمین می‌شود. به منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح جنوب کرمان می‌طلبد که دوره‌ها و همایش‌های قرآنی در کلیه شهرستان‌ها برگزار شود.

انتهای پیام
captcha