ضرورت آموزش و جریان‌سازی صحیح در حوزه مهدویت
کد خبر: 4078739
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

ضرورت آموزش و جریان‌سازی صحیح در حوزه مهدویت

امام‌جمعه کرمان با اشاره به اهمیت آموزش‌های مهدویت و جریان‌سازی در این زمینه، گفت: ضروت دارد با ارائه آموزش‌های صحیح از نظر اساتید مهدویت در استان اشباع شویم.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، امروز، ۲۶ مردادماه در جلسه شورای سیاست‌گذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت‌های مهدوی استان با بیان اینکه در حال حاضر با سه جریان مهدویت مواجه هستیم که هر کدام تدابیر خود را می‌طلبد، گفت: بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) باید به این سه جریان توجه ویژه داشته باشد.

وی افزود: جریان ضد و مخالف مهدویت یکی از این جریانات است که حتی گاهی خود شیعیان را نیز تحت تأثیر قرار می‌‌دهد و شبهات نیز از همین‌جا شروع می‌شود. جریان دیگر جریان ناسالم مهدویت است که در آن اشکلاتی وجود دارد و مهدویت را برای مردم بد نشان می‌دهد.

امام‌جمعه کرمان افزود: جریان بعدی جریان اصیل مهدویت است که ضرورت جدی برای کار در این زمینه و پررنگ‌ کردن این جریان وجود دارد و در نسل‌های بعدی نیز باید با آگاهی کامل ادامه یابد تا به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه از طریق جریان سوم باید دو جریان اول را در جامعه حذف کرد، گفت: نباید به این جریانات اجازه رشد داد و باید با چشم باز در جریان سوم عمل کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر شناخت هجمه‌های مختلف گفت: برای اینکه جریان اصیل مهدویت پر‌رنگ شود اعضای شورا باید هم به عنوان شخصیت حقوقی و هم با شخصیت حقیقی خود عمل کنند و با برنامه‌ریزی جمعی و تقسیم کار پیش بروند.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اهمیت آموزش‌های مهدویت و جریان‌سازی در این زمینه، افزود: باید از نظر اساتید مهدویت در استان به اشباع برسیم. همچنین این شورا باید اندیشه‌ورزی درستی انجام دهد و با تقسیم کار درست، هر اقدامی به اهل آن سپرده شود و ما نیز در شورا از آن‌ها پشتیبانی کنیم.

انتهای پیام
captcha