سفر ۲ روزه رئیس‌جمهور به کرمان
کد خبر: 4077290
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

سفر ۲ روزه رئیس‌جمهور به کرمان

استاندار کرمان با بیان اینکه سفر رئیس‌جمهور به کرمان به واسطه گستردگی استان دو روزه خواهد بود، گفت: مصوبات خوبی برای استان کرمان در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آموزش عالی، زیرساخت شامل آب و راه دیده شده که رئیس‌جمهور در نشست خبری اعلام خواهند کرد.

سفر ۲ روزه رئیس جمهور به کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان با اعلام خبر سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمان، بیان کرد: رئیس‌جمهور و هیئت همراه از ظهر پنج‌شنبه ۲۰ مرداد تا جمعه شب ۲۱ مرداد در استان کرمان حضور خواهند داشت.

استاندار کرمان، بازدید از پروژه‌ها، دیدارهای مردمی، شورای اداری، نشست با فعالان اقتصادی و شورای معادن را از برنامه‌های رئیس جمهور در استان کرمان اعلام کرد و از برگزاری شورای اداری، نشست خبری و دیدار با نخبگان با حضور رئیس‌جمهور خبر داد.

فداکار با بیان اینکه معاونان وزرا نیز در استان و دستگاه‌های مربوطه حضور می‌یابند و پاسخگوی مراجعات مردمی به دستگاه هستند، گفت: جزئیات دیدار و برنامه‌های سفر رئیس جمهور و وزرای همراه در گفتگوی ویژه خبری امشب شبکه کرمان اطلاع‌رسانی می‌شود.

استاندار کرمان بیان کرد: مصوبات خوبی برای استان کرمان در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آموزش عالی، زیرساخت شامل آب و راه دیده شده که رئیس جمهور در نشست خبری اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha