چهارمین جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت» به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4075229
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

چهارمین جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت» به میزبانی کرمان برگزار می‌شود

مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از برگزاری چهارمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی استان کرمان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف تبیین، انعکاس و ترویج ارزش‌ها و فرهنگ غنی دفاع‌مقدس و مقاومت در فضای سایبری برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

امیر رضا خواب‌بینان، مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، از برگزاری چهارمین جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» به میزبانی استان کرمان خبر داد و گفت: این جشنواره توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف تبیین، انعکاس و ترویج ارزش‌ها و فرهنگ غنی دفاع مقدس و مقاومت در فضای سایبری، شناسایی، شبکه‌سازی و به کارگیری فعالان سایبری متخصص و متعهد در حوزه دفاع مقدس و مقاومت و ترغیب و تشویق متخصصین و فعالان فضای مجازی در خلق آثار جدید با محوریت دفاع مقدس و مقاومت است آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

خواب‌بینان ادامه داد: چهارمین جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت» در چهار محور پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری(شامل تارنما، وبلاگ‌ها، درگاه‌های اینترنتی و پایگاه‌های خبری فعال در حوزه دفاع مقدس و مقاومت)، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی(شامل صفحه، کانال و گروه در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بومی و غیربومی)، نرم‌افزارهای کاربردی( شامل برنامه‌های کاربردی که بر پایه رایانه، تلفن همراه یا ترکیبی طراحی شده‌اند و با سیستم‌های عامل اندروید، iOS، ویندوز و … سازگار هستند و در حوزه دفاع مقدس و مقاومت فعالیت می‌کنند) و هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال(شامل انواع مختلف محتواهای دیجیتال از جمله موشن گرافیک، موشن کمیک، و انواع آن، اینفوگرافیک، پوستر، عکس نوشت، پویانمایی و بازی‌های دیجیتال) برگزار می‌شود.

مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار پایان شهریورماه ۱۴۰۱ است و ثبت‌نام و ارسال آثار از طریق سایت http://defafestival.com انجام می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۳۴۳۲۷۲۴۱۴۸ و ۰۹۳۰۹۲۵۰۳۰۱ بگیرند.

انتهای پیام
captcha