اولویت مکتب شهید سلیمانی را از دستور کار خارج نکنید
کد خبر: 4072833
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
سردار معروفی:

اولویت مکتب شهید سلیمانی را از دستور کار خارج نکنید

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: از مسئولان می‌خواهم اولویت مکتب را از دستور کار خارج نکنند زیرا مکتب شهید سلیمانی مصونیت انقلاب اسلامی و ملت و تولید قدرت نرم برای انقلاب اسلامی است.

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، استاندار کرمان، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان، امروز، اول مردادماه در مصلی امام علی(ع) کرمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم بیان کرد: در مکتب امامین انقلاب یاد گرفتیم برای خود تصمیم نگیریم و در طول ۴۱ سال در مسئولیت‌های مختلف در هیچ عرصه‌ای حتی در جنگ و پس از آن برای خود تصمیم نگرفتم زیرا یاد گرفتم در مکتب امام با میل فرمانده‌ام کار کنم. ما به تبعیت از شهیدان و شهید سلیمانی به آن چیزی عمل می‌کنیم که حکمت فرمانده ما است.

وی با بیان اینکه برای دل و هوای نفس کار نمی‌کنیم و این منصب‌ها فرصتی برای خادمی و نوکری برای آرامش و آسایش مردم است، گفت: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امام خود یاد گرفتیم که انقلاب را با مردم تعریف کنیم زیرا مردم پای دین، انقلاب و ارزش‌های الهی ایستاده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه انقلاب است و متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست و فقط فدای مردم، ولایت و انقلاب اسلامی می‌شود ولاغیر، گفت: سپاه جان پناه انقلاب و ارزش‌های انقلاب و ملت بزرگمان است.

سردار معروفی با بیان اینکه سپاه پاسداران عباس انقلاب است، گفت: اگر کسی بخواهد به انقلاب و امام انقلاب تعدی کند باید از سپاه که عباس انقلاب است عبور کند و این امکان ندارد زیرا سپاه برای دفاع از دین خدا و امت اسلام و انقلاب اسلامی خود را فدا می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمات مختلف در سپاه براساس فرامین امامین انقلاب و تدابیر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بدون نگاه قومی، سیاسی و انقلابی است، گفت: بسیج مستضعفین ضلع مردمی سپاه است که امروز در جهان اسلام شاخه‌های آن را که اصل و مدیریتش در ایران اسلامی است مشاهده می‌شود.

فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه نظام اسلامی جای آقایی کردن بر مردم نیست بلکه جای خادمی برای مردم بر اساس دستور امام علی(ع) در حاکمیت اسلامی است، گفت: از لحظه لحظه مسئولیت می‌توان استفاده و برای مردم قدرت، ثروت، آرامش و آسایش تولید کرد به شرط آن که از خود عبور کنیم همانگونه که حاج قاسم عمل کرد.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم عبور از خود و خود را ندیدن است، بیان کرد: در مدت ۲۹ ماه فعالیت در استان کرمان با تمام غم فراق فرمانده عزیز حاج قاسم در همه عرصه‌های رسالتی سپاه و بسیج بدون کوچکترین حاشیه‌ای رسالت خود را دنبال کردم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات انجام شده در دوران کرونا در استان و اقداماتی از جمله توزیع کمک‌های مومنانه، اهدای جهیزیه، اشتغال‌زایی، ساخت مسکن مددجویی، کمک به سیل‌زدگان و... گفت: در امنیت پایدار در استان و مرزهای شرق کشور تلاش کردیم و لشکر پرتلاش ثارالله ۱۳۵ کیلومتر در مرز شرق کشور امنیت تولید می‌کند.

سردار معروفی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی را با بسیج می‌توان ساری و جاری کرد، تاکید کرد: از مسئولان می‌خواهم اولویت مکتب را از دستور کار خارج نکنید زیرا مکتب شهید سلیمانی مصونیت انقلاب اسلامی و ملت و تولید قدرت نرم برای انقلاب اسلامی است. هم در زیر ساخت‌های کرمان و هم در ترویج گفتمان‌سازی، مکتب باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha