فعالیت ۵۰ مؤسسه قرآن و عترت در جنوب کرمان
کد خبر: 4069681
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

فعالیت ۵۰ مؤسسه قرآن و عترت در جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از صدور ۲ پروانه جدید مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در جنوب کرمان خبرداد و گفت: با صدور این دو مجوز مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت جنوب کرمان به ۵۰ مؤسسه افزایش یافت.

بهرام مسلمی‌مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی‌مهنی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از صدور ۲ پروانه جدید مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در جنوب کرمان خبرداد و گفت: با صدور این دو مجوز مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت جنوب کرمان به ۵۰ مؤسسه افزایش یافت.

وی افزود: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه اهل‌بیت به مدیر مسئولی شهربان رضاگور از شهرستان کهنوج و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور الانوار به مدیر مسئولی رضوان سهراب زاده از شهرستان جیرفت پس از طی مراحل هیئت رسیدگی و ثبت شرکت‌ها مجوز فعالیت دریافت کردند.

مسلمی‌مهنی با بیان اینکه بیش از ۵۰ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در جنوب کرمان فعالیت دارند، گفت: موضوع فعالیت مؤسسات مذکور در حوزه آموزش عمومی قرآن کریم است.

وی گفت: علاقمندان فعالیت در حوزه قرآن و عترت با موضوع آموزش عمومی، آموزش تخصصی، تبلیغ و ترویج، مشاوره قرآن و عترت می‌توانند با مراجعه به سامانه maraakez.ir درخواست خود را کنند.

انتهای پیام
captcha