اشتغال‌زایی صندوق کارآفرینی امید کرمان برای ۳۲۰ نفر
کد خبر: 4069663
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

اشتغال‌زایی صندوق کارآفرینی امید کرمان برای ۳۲۰ نفر

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان از پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ برای۳۸۶ طرح اشتغالزایی در استان خبرداد و گفت: بر این اساس برای ۳۲۰ نفر اشتغالزایی شده است.

یوسف پورواجد مدیر صندوق کارآفرینی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان، یوسف پورواجد، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان از پرداخت تسهیلات ۶۰ میلیارد تومانی تبصره ۱۸ برای۳۸۶ طرح اشتغالزایی در استان خبرداد.

وی افزود: این تسهیلات در قالب تفاهم‌نامه‌ با جهاد کشاورزی شمال و جنوبی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، بهزیستی، کمیته امداد، میراث فرهنگی(معاونت صنایع دستی) و پارک فناوری استان کرمان به ۳۸۶ طرح اشتغالزایی پرداخت شده که برای ۳۲۰ نفر اشتغالزایی شده است.

پورواجد با بیان اینکه در استان کرمان بیشترین پرداختی تسهیلات تبصره ۱۸ به حوزه‌های کشاورزی، انتقال آب، پرورش دام و طیور و غیره اختصاص داشته، گفت: جوانان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ می‌توانند به ادارات طرف قرارداد تفاهم‌نامه مراجعه کنند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان از پرداخت ۸۲ فقره تسهیلات روستایی این صندوق با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد و بیان کرد: بر اساس طرح شمسا(تفاهم‌نامه سه جانبه صندوق کارآفرینی امید، بنیاد برکت و خیرین استان) در شهرستان‌های بردسیر و سیرجان به ۱۱۰ پرونده مبلغ ۵ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شد.

پورواجد تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه صندوق با سازمان زندان‌ها به ۲۹ پرونده، ۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha