اجرای پویش ملی «صحن حرم، مدرسه‌ام» در کرمان
کد خبر: 4066858
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

اجرای پویش ملی «صحن حرم، مدرسه‌ام» در کرمان

معاون مشارکت‌های نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به اجرای پویش ملی «صحن حرم، مدرسه‌ام» در استان بیان کرد: علاقه‌مندان و نیک‌اندیشان می‌توانند با مراجعه به کانال مهر مدرسه در شبکه اجتماعی شاد در این پویش شرکت کنند.

اجرای پویش ملی صحن حرم مدرسه‌ام در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، محمدرضا فرحبخش، معاون مشارکت‌های نوسازی مدارس استان کرمان، در گردهمایی کارشناسان اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان بیان کرد: در راستای اجرای طرح تحولی آجر به آجر پویش ملی «صحن حرم، مدرسه‌ام» در شهرستان‌ها و مناطق با همراهی، همدلی و مشارکت مردم نیکوکار و نیک اندیش استان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی گفت: تلاش در راستای ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی و مشارکت در این امر مقدس ضرورتی انکار اپذیر است و ایجاد انگیزه و ترغیب آحاد جامعه برای مشارکت در این عرصه با بهره‌گیری از هر ظرفیت و بستری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

فرحبخش تصریح کرد: پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» پنجمین پویشی است که در راستای طرح تحولی آجر به آجر در حال اجراست و از این محل خوشبختانه ۸ مدرسه برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه احداث می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان افزود: مردم دیار کریمان همیشه پیشتاز کارهای خیر و نیکوکاری هستند و از این حیث گسترش مشارکت‌های مردمی حتی به اندازه یک آجر در اجرای این پویش مدنظر بوده و امیدواریم به همت مردم نیک‌اندیش، اهداف این پویش بیش از پیش محقق شود.

فرحبخش ادامه داد: علاقه‌مندان و نیک‌اندیشان می‌توانند با مراجعه به کانال مهر مدرسه در شبکه اجتماعی شاد و یا از طریق وب سایت ajorBajor.ir در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha