پوستر «طرح فرزند‌آوری» در جنوب کرمان رونمایی شد
کد خبر: 4066638
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

پوستر «طرح فرزند‌آوری» در جنوب کرمان رونمایی شد

پوستر «طرح فرزندآوری برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی» با حضور مدیر کل و معاونین فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و برخی از هنرمندان در محل مؤسسه فرهنگی و هنری عتیق پارسه هاتف ساردو رونمایی شد.

رونمایی از پوستر طرح فرزند‌آوری در جنوب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، پوستر طرح فرزند‌‌آوری با عنوان تحکیم بنیان خانواده و تأثیر مثبت آن بر جامعه برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی جنوب کرمان، با حضور مدیر کل و معاونین فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مدیر مؤسسه و هنرمندان امروز، ۵ تیرماه در محل مؤسسه فرهنگی و هنری عتیق پارسه هاتف ساردو رونمایی شد.

بهرام مسلمی‌مهنی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این آیین یکی از آسیب‌های جدی آینده کشور را کمبود جمعیت دانست و گفت: همه باید با همگرایی و هم افزایی در جهت تحقق تحکیم خانواده و بنیان آن گام بردارند.

وی با تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در اجرای برنامه‌های فرهنگی، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و هنرمندان بسیار ضروری و حائز اهمیت است و لازم است با اصول فنی و صحیح مردم را برای استفاده از برنامه‌ها ترغیب کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان همگرایی و هم افزایی با نهادهای فرهنگی و هنری را در اجرای برنامه‌ها یک ضرورت دانست و افزود: باید سعی شود برنامه‌ها با کیفیت و اثرگذاری خوبی اجرا شوند و تنوع در این خصوص بسیار اثر بخش است.

جمیله اسکندری، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری عتیق پارسه هاتف ساردو در این آیین گفت: طرح فرزندآوری یکی از مؤلفه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و چالش جمعیت در آینده بسیار جدی و غیر قابل انکار است.

وی بیان کرد: افزایش جمعیت امری بسیار ضروری است و نیروی انسانی نیاز جدی جوامع بشری و تنها راه توسعه و پیشرفت و تامین کننده امنیت کشورهاست.

انتهای پیام
captcha