لزوم معرفی کرمان به‌عنوان قطب فعالیت‌های فرهنگی در عرصه مقاومت
کد خبر: 4062896
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

لزوم معرفی کرمان به‌عنوان قطب فعالیت‌های فرهنگی در عرصه مقاومت

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کرمان باید به عنوان قطب فعالیت‌های فرهنگی در عرصه مقاومت معرفی شود، گفت: امروز کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام شناخته می‌شود و تصویر پر افتخاری از کرمان به نمایش درآمده است.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، امروز، ۱۸ اردیبهشت‌ماه و در آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن تشکر از اقدامات محمدررضا علیزاده، بیان کرد: محسن روحی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر و از نیروهای ارزشی و ولایی است که امیدواریم مسیر رویدادهای فرهنگی استان را با غنای بیشتری پیش ببرند و از ظرفیت اصحاب فرهنگ و هنر و استان استفاده کنند و ما نیز در مجلس برای تقویت فعالیت‌های این حوزه تلاش می‌کنیم.

وی با درخواست استفاده بیشتر از ابزار هنر در عرصه‌های مختلف، بیان کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی نگاه جدیدی در فضای ملی و منطقه‌ای شکل گرفت و امروز کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام شناخته می‌شود و تصویری پر افتخاری از کرمان به نمایش درآمده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرمان باید به عنوان قطب فعالیت‌های فرهنگی در عرصه مقاومت معرفی شود، گفت: این امر امکان پذیر است و باید نهایت تلاش انجام شود.

وی تشکیل مستمر شورای فرهنگ عمومی، استفاده از ظرفیت‌های بنگاه‌های اقتصادی با محوریت استاندار برای حمایت از فعالیت‌های هنری و توانمندی عرصه هنر، طراحی صنایع خلاق هنری، ارتقاء برنامه‌های فرهنگی، تولید آثار هنری و تکمیل پروژه‌های در حال ساخت را مورد توجه قرار داد و گفت: برای ارتقاء مولفه‌های فرهنگی نظام جمهوری اسلامی اعلام حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha