حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره شهید سلیمانی
کد خبر: 4062888
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره شهید سلیمانی

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام کرد: از برگزاری جشنواره شهید سلیمانی در سطح ملی و بین‌المللی در پایتخت مقاومت جهان اسلام حمایت می‌کنیم.

سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش ایکنا از کرمان، سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز، ۱۸ خردادماه و در آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، دوره‌‌ی مدیریتی محمدرضا علیزاده را کم چالش و خوب دانست که با همکاری و تعامل خوب با مسئولین اهالی هنر و فعالین قرآنی شکل گرفت و گفت: بخش قابل توجهی از جابه جایی‌ها برای تنفس و کالبدی جدید در کار و انگیزه بیشتر است و به دلیل ضعف در کار نبود.

وی با بیان اینکه محسن روحی جزو مدیران خوشنام است که سوابق خوبی دارد، افزود: از صنایع خلاق و فرهنگی حمایت می‌کنیم. ظرفیت خوبی امروز در کشور به جهت نگاه و رویکرد دولت و شعار سال ایجاد شده است و در استان کرمان نیز به دلیل حضور استانداری خوش سابقه در عرصه فرهنگ و ارشاد، نمایندگان خوب و سرمایه‌های انسانی ویژه که در عرصه‌های مختلف خوش درخشیند ظرفیت استان افزایش یافته است.

هاشمی با اشاره به ۱۲ بند و میثاق آمده در حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توسعه بیشتر استان در عرصه فرهنگی، با اعلام حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشنواره شهید سلیمانی در سطح ملی و بین‌المللی در پایتخت مقاومت جهان اسلام، گفت: هیچ سرمایه‌ای مانند سرمایه انسانی برای عرصه فرهنگ و هنر نیست.

وی با بیان اینکه مردم به مانند معادنی هستند که باید آن را اکتشاف کرد که نمونه آن سرود سلام فرمانده است که برآمده از مردم است، گفت: باید به سازوکاری برسیم که چنین ظرفیت‌هایی کشف شود و استعداد‌ها پرورانده شده تا از آنها استفاده شود و نسلی از هنرمندان به ویژه در مناطق محروم پیدا کرد و به خروجی و تولیدات فرهنگی هنری برسانیم.

انتهای پیام
captcha