تکذیب مفقود شدن اکیپ ۲۷ نفره کوهنوردان در شهداد
کد خبر: 4060272
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

تکذیب مفقود شدن اکیپ ۲۷ نفره کوهنوردان در شهداد

روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان انتشار خبری به نقل از مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، مبنی بر گم شدن اکیپ ۲۷ نفره از کوهنوردان در منطقه کشوتیه شهداد را تکذیب کرد.

تکذیب مفقود شدن اکیپ ۲۷ نفره کوهنوردان در شهداد

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، انتشار خبری به نقل از مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مبنی بر گم شدن اکیپ ۲۷ نفره از کوهنوردان در منطقه کشوتیه شهداد تکذیب شد. متن این تکذبیه به شرح ذیل است:

«در پی تماس تلفنی مردمی صبح شنبه ۷ خردادماه جاری با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر استان کرمان‌ با اعلام مفقود شدن اکیپی از کوهنوردان در منطقه شهداد؛ بلافاصله تیم امدادونجات پایگاه کویری نهبندان به محل حادثه اعزام شد.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در پی جستجوی نیروهای امدادی ۳ نفر از اکیپ کوهنوردان به امدادگران هلال‌احمر دسترسی پیدا کرده و اعلام می‌کنند که در پی بازگشت از منطقه کوهستانی کشوتیه بدلیل مسدود بودن دامنه کوه؛ این اکیپ در صحت و سلامت از مسیر جایگزین در حال فرود به دامنه کوه هستند. اما به دلیل خاموش شدن و دسترس نبودن تلفن همراه نتوانستند به خانواده‌هایشان اطلاع دهند.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر استان کرمان این اکیپ در صحت و سلامت در مسیر بازگشت به دامنه پایین کوه هستند و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در منطقه مذکور مستقر است.

لازم به ذکر است خبر مفقودشدن این اکیپ ۲۷ نفره توسط روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان تکذیب می‌شود.»

انتهای پیام
captcha