تعلق ۵ درصد مسکن‌های تولید شده در طرح جهش ملی مسکن به ایثارگران
کد خبر: 4059731
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱

تعلق ۵ درصد مسکن‌های تولید شده در طرح جهش ملی مسکن به ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه توجه دولت سیزدهم به حوزه ایثارگران در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب بی‌نظیر است، گفت: ۵ درصد مسکن‌های تولید شده در طرح جهش ملی مسکن متعلق به ایثارگران است.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش ایکنا از کرمان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز، چهارم خردادماه در جلسه ایثار و شهادت که در استانداری کرمان برگزار شد، با بیان اینکه شهدا باب هدایت جامعه هستند، افزود: معتقدم علت این کشش عظیم به حاج قاسم که در جهان ایجاد شد این است که قلب امام زمان(عج) برای ایشان سوگوار شد و جهان را تکان داد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه به ایثار زنده است و در غیر این‌صورت به سرعت توسط دشمنان بلعیده می‌شود، گفت: بدون نهادسازی کار پیش نمی‌رود بنابراین برای تولیت مرقد شهید سلیمانی، ساختاری با میدان‌داری مردم ایجاد کنید.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اينکه به دنبال قانونمند کردن ایثار اجتماعی هستیم، تصریح کرد: شعب جهانی برای مکتب حاج قاسم ایجاد کنید که حلقه‌ای از یاران حاج قاسم در جهان ایجاد می‌شود.

معاون رئیس جمهور به اقدامات دولت در مورد ایثارگران اشاره کرد و گفت: مصوبه‌ای در دولت در زمینه درجه‌بندی نشان ایثار داشتیم؛ توجه دولت سیزدهم به حوزه ایثارگران در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب بی‌نظیر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تقویت اعتبارات بهداشت و درمان ایثارگران در سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: ۵ درصد مسکن‌های تولید شده در طرح جهش ملی مسکن متعلق به ایثارگران است. در سایر پروژه‌ها نیز ایثارگران باید در اولویت باشند. همچنین۱۰ درصد اشتغال تولیدی در استان باید به ایثارگران داده شود.

قاضی‌زاده هاشمی در پایان با بیان اينکه با هدف زیارتی بودن کرمان در حوزه زائرسرا کمک می‌کنیم، گفت: بنیاد شهید کرمان میزبان خانواده‌های شهدای حشدالشعبی برای زیارت مرقد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha