اجرای مرحله دوم دوره‌های آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان
کد خبر: 4059200
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

اجرای مرحله دوم دوره‌های آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از اجرای مرحله دوم برگزاری دوره‌های آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان خبر داد و گفت: یکی از اهداف این طرح را تحقق شعار تحول و عدالت محوری در دولت سیزدهم است.

بهرام مسلمی‌مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی‌مهنی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از اجرای مرحله دوم برگزاری دوره‌های آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان خبر داد و گفت: این مرحله از اجرای طرح آموزش رایگان هنر در رشته‌های مختلفی همچون سفالگری، بازیگری تئاتر، طراحی مد و لباس، عکاسی دیجیتال و مربیگری نقاشی کودک برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برقراری عدالت آموزشی در ارائه آموزش های فرهنگی و هنری است و بر همین اساس طرح آموزش رایگان هنر برای مناطق مرزی، محروم و کمتر توسعه یافته پایه‌ریزی شده است.

مسلمی‌مهنی یکی از اهداف این طرح را تحقق شعار تحول و عدالت محوری در دولت سیزدهم دانست و گفت: صیانت از هنرهای ملی، بومی، محلی و برخورداری مناطق مرزی محروم و کمتر توسعه یافته از آموزش‌های برابر و یکسان از دیگر اهداف این مهم است.

وی با بیان اینکه تاکنون طرح آموزش رایگان هنر در ۲ بخش اجرا شده است، بیان کرد: بخشی شامل آموزش رشته‌های مختلف هنری و بخش دیگر نیز کمک به راه‌اندازی موسسات فرهنگی، هنری، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، آموزشگاه‌های هنری و هنرستان‌های هنرهای زیبا در مناطق محروم و مرزی بوده است.

انتهای پیام
captcha