اختتامیه بیست‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج در کرمان
کد خبر: 4059171
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳

اختتامیه بیست‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج در کرمان

آیین اختتامیه مرحله استانی بیست‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و فرمانده سپاه ثارالله استان در ستاد سپاه ثارالله استان برگزار شد.

اختتامیه بیست‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین اختتامیه مرحله استانی بیست‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان و نفرات برتر این دوره از مسابقات قرآن بسیج، امروز، ۲ خردادماه در کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین شاهمرادی‌پور، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم بیان کرد: بسیج در حوزه قرآن کارهای گسترده‌ای در ابعاد متفاوت انجام داده که یکی از آن‌ها مسابقات قرآن است که به صورت کلان در سطح بسیج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیست‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج در سال ۱۴۰۰ در سراسر استان در ۱۰ رشته قرآنی از جمله ترتیل، مفاهیم، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، حفظ ۳جزء، ۵جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، حفظ کل و حفظ موضوعی قرآن برگزار شد، افزود: ۲۰۴ نفر از شرکت کنندگان این دوره از مسابقات به مرحله استانی راه یافتند.

حجت‌الاسلام شاهمرادی‌پور ادامه داد: ۵۱ نفر از برگزیدگان(نفرات اول تا سوم) در هر رشته برای شرکت در محله کشوری مسابقات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha