پیوستن بیش از ۴۶ هزار نفر به «پویش چلچراغ» در کرمان
کد خبر: 4058929
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

پیوستن بیش از ۴۶ هزار نفر به «پویش چلچراغ» در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از پیوستن بیش از ۴۶ هزار نفر به پویش ملی چلچراغ در سراسر استان کرمان خبر داد و گفت: عنبرآباد، کرمان و شهربابک رتبه‌های اول تا سوم را در پیوستن به این پویش دارند.

پیوستن بیش از ۴۶ هزار نفر به پویش چلچراغ در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، رضا فلاح، دبیر دومین پویش ملی چلچراغ بیان کرد: از بهمن ماه سال گذشته با آغاز اجرای پویش ملی چلچراغ در استان کرمان تاکنون ۴۶ هزار و ۷۲۸ نفر در سراسر استان به این پویش پیوستند.

وی افزود: در آمار به دست آمده شهرستان‌های عنبرآباد ۱۳ هزار و ۱۶۲ نفر، کرمان ۱۱ هزار و ۹۶۷ نفر و شهربابک ۳ هزار و ۶ نفر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم در پیوستن به این پویش را کسب کردند.

فلاح با اشاره به اهداف سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر افزود: اعضای جوانان و داوطلب این جمعیت با اقدامات نوع دوستانه و بشر دوستانه می‌کوشند فرهنگ صلح و دوستی را ترویج و مدافعه‌گری کنند.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه ملی پویش چلچراغ به استان کرمان واگذار شده است، خاطرنشان کرد: در این پویش می‌کوشیم زمینه و فضایی فراهم کنیم تا جوانان به پاس نکوداشت تلاش‌ها و خدمات کم نظیر سردار دلها، یاد او را در قالب ارائه خدمات خداپسندانه و بشردوستانه به آحاد بشر پایدار و باقی نگه دارند.

هادی فرشیدی، سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به محور فعالیت‌ها و برنامه‌های این پویش افزود: نذر اعمال عبادی و مذهبی، فعالیت‌های فرهنگی، خدمات نوع دوستانه و داوطلبانه اجتماعی، طرح‌های ابتکاری و خلاقانه از محور فعالیت‌های کارهای خیر و نیکوکارانه این پویش است.

وی با اشاره به اینکه شرکت برای عموم علاقمندان در این پویش آزاد است، خاطرنشان کرد: بستر برنامه‌ها و فعالیت‌های این پویش و همچنین ارسال آثار در فضای مجازی و در اپلیکیشن آیگپ اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha