پیام اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت کرمان در پی درگذشت اکبر صوتی
کد خبر: 4058320
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

پیام اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت کرمان در پی درگذشت اکبر صوتی

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت کرمان به نمایندگی از مدیران بیش‌ از ۱۵۰ مؤسسه قرآنی این استان، در پی درگذشت «اکبر صوتی» از اساتید پیشکوست عرصه مشبک و خادم‌القرآن، پیام تسلیت صادر کرد.

درگذشت اکبر صوتی پیشکوست هنرمند

به گزارش ایکنا از کرمان، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت کرمان به نمایندگی از مدیران بیش‌ از ۱۵۰ مؤسسه قرآنی این استان، در پی درگذشت «اکبر صوتی» از اساتید پیشکوست عرصه مشبک و خادم‌القرآن، پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

«بی‌شک در گذشت خادم‌القرآن، استاد اکبر صوتی که از هنرمندان پیشکسوت عرصه مشبک و خالق آثاری بدیع با مضامین قرآنی بوده‌اند، جبران‌ناپذیر خواهد بود.

اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان کرمان نیز به نمایندگی از مدیران بیش‌ از ۱۵۰ مؤسسه قرآنی استان کرمان، ضمن ابراز همدردی با خانواده ایشان، فقدان مرحوم اکبر صوتی که عمر بابرکت خود را در راه ترویج هنرمندانه قرآن کریم در جامعه سپری نمود و در این راه قله‌های افتخار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد، تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید.

ایشان استادی با اخلاق و متواضع بودند که حسن خلقشان برای همه درس و الگو بود. از خداوند منان مسئلت می‌نماییم تا تلاش‌های خالصانه ایشان در راه ترویج هنرمندانه فرهنگ قرآن کریم را مقبول درگاهش قرار داده و روح آن مرحوم را با اولیای الهی محشور نموده و به بازماندگان صبر و اجر عنایت فرماید.»

یادآور می‌شود، استاد اکبر صوتی(کرمانی) از هنرمندان ممتاز هنر مشبک و خالق آثار بی‌نظیر در این عرصه است که بیش از ۷۵ سال از عمر خود را به تولید ۳۰۰ اثر از جمله تصاویر پیامبران و بزرگان ایران‌ و مشاهیر و مفاخر جهان گذراند که ۱۸۵ اثر وی در موزه هرندی کرمان به نمایش گذاشته شده است.

مراسم وداع با خادم‌القرآن استاد اکبر صوتی امروز، ۳۰ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۳:۳۰ در باغ موزه هرندی کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha