مرکز نیکوکاری تخصصی هنرمندان در جیرفت افتتاح شد
کد خبر: 4057651
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

مرکز نیکوکاری تخصصی هنرمندان در جیرفت افتتاح شد

مرکز نیکوکاری تخصصی هنرمندان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ترویج فرهنگ نیکوکاری و نوع‌دوستی و کمک به نیازمندان در شهرستان جیرفت افتتاح شد.

یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، آیین افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی هنرمندان شهرستان جیرفت، با حضور مدیرکل کمیته امداد استان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و جمعی از هنرمندان امروز، ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان، در این مراسم هدف از راه‌اندازی این مرکز نیکوکاری را ترویج فرهنگ نیکوکاری و نوع‌دوستی و کمک به نیازمندان اعلام کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا با بهره‌گیری از توان همکاران رسانه‌ای در جنوب کرمان در جهت ارتقا فرهنگ نیکوکاری و نوع‌دوستی در جامعه گام‌های مؤثری برداریم.

وی با بیان اینکه این مرکز به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌ویژه هنرمندان در جهت کمک به نیازمندان جامعه راه‌اندازی شده است، افزود: معرفی نیکوکاران و خیران به‌ویژه خیران رسانه‌ای و هنرمندان، شناسایی نیازمندان و کمک به رفع مشکلات آنان و هم‌چنین کمک به ترویج فرهنگ نیکوکاری ازجمله اهداف راه‌اندازی مرکز نیکوکاری هنرمندان در شهرستان جیرفت است.

گفتنی است، ۴۱۵ مرکز نیکوکاری تاکنون در استان کرمان راه‌اندازی شده است که ۴۱ مرکز آن مربوط به شهرستان جیرفت است.

انتهای پیام
captcha