برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای روحانی مدافع حرم در کرمان
کد خبر: 4056887
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای روحانی مدافع حرم در کرمان

رئیس ستاد کنگره شهدای روحانی مدافع حرم کشور با اشاره به برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی در ۴ خرداد ماه سالجاری در شهر قم، افزود: اجلاسیه ۳۹ شهید روحانی مدافع حرم کشور، به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی عرب‌پور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی عرب‌پور، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان و رئیس ستاد کنگره شهدای روحانی مدافع حرم کشور امروز، ۲۴ اردیبهشت در نشست خبری بیان کرد: روحانیون همواره در طول تاریخ درخشیده‌اند و هرکجا که دین خدا نیاز به یاری داشت پیشتاز آن روحانیون و طلاب شیعه بودند.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خاستگاه انقلاب اسلامی هستند و قلم علما شهیدساز است، به نقش علما و روحانیون در مقاطع مختلف اشاره کرد و گفت: روحانیون در هر عرصه‌ای وارد عمل شوند اقدامات مهمی از خود به جای می‌گذارند. نقش روحانیون هم قبل از انقلاب و در همراهی امام بی‌بدیل بود و هم پس از آن در میادین مختلف پیشتاز بودند.

رئیس ستاد کنگره شهدای روحانی مدافع حرم کشور با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ۴ هزار شهید روحانی در ۴ خرداد ماه سال‌جاری در شهر قم، افزود: با توجه به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم فرمانده روحانیون در دوران دفاع مقدس و هم فرمانده آن‌ها در سوریه و عراق بود برگزاری اجلاسیه ۳۹ شهید روحانی مدافع حرم کشور، به کرمان واگذار شده است.

حجت‌الاسلام عرب‌پور ادامه داد: این اجلاسیه ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار می‌شود و در این مراسم خانواده ۱۴۵ شهید روحانی استان کرمان دعوت شده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان با بیان اینکه از مجموع ۳۹ شهید روحانی مدافع حرم، دو شهید(شهید سعید بیاضی از شهرستان انار و شهید محمدحسن دهقانی از شهربابک) از شهدای استان کرمان هستند، افزود: دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی استان از جمله برنامه‌هایی است که در راستای برگزاری این اجلاسیه در حال انجام است.

گفتنی است، در پایان این نشست از پوستر کنگره شهدای روحانی مدافع حرم کشور رونمایی شد.

 

انتهای پیام
captcha