پرداخت زکات فطریه معیار پذیرش عبادات ماه رمضان
کد خبر: 4054650
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

پرداخت زکات فطریه معیار پذیرش عبادات ماه رمضان

امام جمعه زرند برپایی نماز عید فطر و پرداخت زکات فطریه را از معیارهای قبولی طاعات و عبادات در طول ماه مبارک رمضان دانست و گفت: عید فطر عامل وحدت و انسجام مسلمین جهان است.

حجت‌الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه شهرستان زرند

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی شجاعی، امام جمعه شهرستان زرند امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های عید فطر که در مصلی پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار شد با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان، گفت: عید فطر از بزرگترین اعیاد مسلمانان و در حقیقت عامل وحدت و انسجام مسلمین جهان است.

شجاعی برپایی نماز عید فطر و پرداخت زکات فطریه را از معیارهای قبولی طاعات و عبادات در طول ماه مبارک رمضان دانست و با تاکید بر گسترش فرهنگ همدلی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان از دولتمردان خواست برای رفع مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند مسئولین بیش از گذشته برای حل مشکلات تلاش کنند، به جایگاه آب در زندگی اشاره و مردم را به صرفه‌جویی در مصرف آب و ترویج فرهنگ مصرف بهینه در جامعه دعوت کرد و گفت : در آستانه فرا رسیدن تابستان به دلیل بروز خشکسالی‌های پی در پی و کمبود منابع آب، ضرورت دارد مردم با صرفه جویی در مصرف این گوهر گرانمایه توجه ویژه را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha