ایجاد اشتغال پایدار برای ۱۸۰ نفر از مددجویان جیرفت
کد خبر: 4052494
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

ایجاد اشتغال پایدار برای ۱۸۰ نفر از مددجویان جیرفت

رئیس بهزیستی جیرفت اعلام کرد: با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته و اعطای سرمایه کار و تسهیلات اشتغالزایی به ۱۸۰ نفر از جامعه هدف، درصد تعهد اشتغال بهزیستی شهرستان در سال ۱۴۰۰ به صورت کامل محقق شده است.

محمد رضانژاد رئیس بهزیستی جیرفت

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی، امروز ۵ اردیبهشت‌ماه محمد رضانژاد، رئیس بهزیستی جیرفت در دیدار با نماینده بنیاد برکت در این شهرستان که با محوریت ایجاد و ارتقاء اشتغال پایدار مددجویان در سال جدید انجام شد با مهم خواندن همکاری‌ها و همراهی‌های خیرین و تشکل‌های مردم نهاد با مجموعه‌های اجتماعی حمایتی از جمله بهزیستی به اهمیت اشتغال در توانمندسازی و استقلال جامعه هدف اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از اولویت‌های مهم بهزیستی و سیستم مددکاری در سازمان، ایجاد زمینه‌های استقلال و توانمندسازی مددجویان است، افزود: در این راستا پرداخت تسهیلات و ایجاد سرمایه کار به واجدین شرایط از جمله خدماتی است که به مددجویان ارائه می‌شود تا زمینه استقلال پایدار آن‌ها فراهم شود.

رئیس بهزیستی جیرفت در ادامه ضمن تشکر از توجه و همکاری بنیاد برکت به موضوع اشتغالزایی مددجویان، گزارشی از وضعیت اشتغال جامعه هدف در سال ۱۴۰۰ ارائه و اعلام کرد: با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته و اعطای سرمایه کار و تسهیلات اشتغالزایی به ۱۸۰ نفر از جامعه هدف، درصد تعهد اشتغال بهزیستی شهرستان در سال ۱۴۰۰ به صورت کامل محقق شده است.

در ادامه‌ی این نشست حجت‌الاسلام امیری، نماینده بنیاد برکت با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات این بنیاد در اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت بهزیستی بیان کرد: امیدوارم با استفاده از ظرفیت‌های دو مجموعه در کنار یکدیگر با سرعت بخشیدن به توانمندسازی مددجویان قابل بازتوان در سال جاری به توفیقات ماندگاری دست یابیم.

انتهای پیام
captcha