جشنواره نقاشی و خوشنویسی در منوجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4049940
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴

جشنواره نقاشی و خوشنویسی در منوجان برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: جشنواره نقاشی و خوشنویسی هفته قرآن و عترت در شهرستان منوجان برگزار می‌شود.

 برگزاری جشنواره نقاشی و خوشنویسی هفته قرآن و عترت در منوجان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی‌مهنی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در دیدار با هنرمندان شهرستان منوجان، بیان کرد: ما به دنبال حمایت صندوق هنر از هنرمندان هستیم و هنرمندان نیز باید جهت تکمیل پروفایل خود اقدام نمایند.

وی با تاکید بر اینکه در تقسیم اعتبارات عدالت فرهنگی را رعایت می‌کنیم و تمام تلاش خود را جهت تقسیم اعتبارات فرهنگی بین هفت شهرستان جنوبی بکار گرفته‌ایم، گفت: جشنواره موسیقی جنوب کرمان در منوجان برگزار می‌شود، چرا که این منطقه ظرفیت بسیار خوبی در حوزه موسیقی دارد.

مسلمی‌مهنی از برگزاری جشنواره نقاشی و خوشنویسی هفته قرآن و عترت در منوجان خبر داد و گفت: در هفته قرآن و عترت برنامه‌های قرآنی زیادی در این منطقه برگزار می‌شود که بنا شد بخش نقاشی و خوشنویسی در شهرستان منوجان برگزار شود.

سراجی فرماندار منوجان نیز در این جلسه با بیان اینکه مشکلات گذشته‌ها را باید با همدلی و وحدت حل کرد، گفت: گذشته را فراموش کنیم باید از امروز نسبت به رفع مشکلات و موانع های صد راه هنرمندان تلاش کنیم.

سراجی راه نجات جنوب استان کرمان را همدلی و همراهی دانست و گفت: باید هفت گنج را مدنظر قرار دهیم و با هفت شهرستان در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم چرا که اگر با همکاری و همراهی حرکت کنیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

فرماندار منوجان خاطر نشان کرد: توزیع متوازن امکانات در دستور کار حوزه فرهنگ است و قول می‌دهم که حق کسی ضایع نشود.

انتهای پیام
captcha