برگزاری جلسات جزءخوانی قرآن در سیرجان
کد خبر: 4047422
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

برگزاری جلسات جزءخوانی قرآن در سیرجان

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی سیرجان از برگزاری بیش از ۲۰ جلسه جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: تمامی جلسات از ساعت 16 تا 19 برگزار می‌شود.

جلسه جزء خوانی قرآن در سیرجان

سیدجلال موسوی‌قمی، مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان از برگزاری بیش از ۲۰ جلسه جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: تمامی جلسات از ساعت 16 تا 19 برگزار می‌شود.

وی افزود: جلسه محوری و سراسری ختم قرآن کریم با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و مؤسسه فرهنگی معراج اندیشه و هیئت امنای مسجد امیر المؤمنین(ع) در محل این مسجد از ساعت ۱۸ تا ۱۹ با حضور قاریان برتر شهرستان در حال برگزاری است.

موسوی‌قمی ادامه داد: جلسات جزءخوانی قرآنی کریم در مساجد امیر المؤمنین(ع)، مسجد جامع سیرجان، گلزار شهدای سیرجان، مرقد مطهر شهدای گمنام، پارک شهید هادی، مسجد حضرت ابوالفضل‌(ع) مکی‌آباد، مرقد مطهر امامزاده احمد‌(ع)، امامزاده علی(ع) و مرقد سید حسین(جد آقا) در نجف‌شهر پذیرای قرآن‌دوستان سیرجان در ماه مبارک رمضان هستند.

مسئول کانون قرآن اداره تبلبیغات اسلامی سیرجان یادآور شد: ۱۱ مؤسسه قرآنی و ۱۸ خانه قرآن شهری و روستایی نیز در زمینه ختم قرآن کریم فعالیت دارند. همچنین شهرهای بلورد، پاریز، زیدآباد و خواجوشهر نیز نسبت به جزءخوانی قرآن کریم اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha