پویش «قرائت قرآن کریم» در جنوب کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4047216
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

پویش «قرائت قرآن کریم» در جنوب کرمان برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری پویش مردمی «قرائت قرآن کریم» ویژه ماه مبارک رمضان در جنوب کرمان خبر داد و گفت: گستره این پویش هفت شهرستان جنوبی کرمان است.

پویش مردمی قرائت قرآن در جنوب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، بهرام مسلمی مهنی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری پویش مردمی «قرائت قرآن کریم» ویژه ماه مبارک رمضان در جنوب کرمان خبر داد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در راستای تأکیدات پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) مبنی بر قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و به منظور ترویج فعالیت‌های قرآنی اقدام به برگزاری پویش مردمی قرائت قرآن کرده است.

وی با بیان اینکه این پویش ویژه گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان است که به صورت مجازی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، افزود:‌ علاقه‌مندان به شرکت در این پویش باید یکی از سوره‌های شمس، لیل، ضحی، انشراح، تین، علق، قدر، بینه، زلزال، عادیات، القارعه و تکاثر را انتخاب کرده و آن را از حفظ قرائت و در قالب یک فیلم یک دقیقه‌ای ارسال کنند.

مسلمی‌مهنی تصریح کرد: شرکت کنندگان تا ۲۴ رمضان فرصت دارند آثار خود را به شماره ۰۹۰۲۸۵۰۳۱۶۳ در پیام رسان واتساپ ارسال کنند و تنها به آثاری ترتیب اثر داده می‌شود که تا پایان وقت تعیین شده، ارسال شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: نکته قابل توجه این است که شرکت کنندگان علاوه بر ارسال آثار خود، باید آن را در صفحه اینستاگرام منتشر کرده و آدرس صفحه را نیز برای ما ارسال نمایند.

وی بیان کرد: گستره این پویش هفت شهرستان جنوبی کرمان است و پس از بررسی آثار، ۳۰ نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب و نفرات برتر این پویش در هر شهرستان در نماز عید فطر تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha