شهید ایرانمنش الگویی شاخص برای اقشار جامعه است
کد خبر: 4042710
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
امام جمعه کرمان:

شهید ایرانمنش الگویی شاخص برای اقشار جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مراسم یادواره شهید علی ایرانمنش و ۳ شهید معلم تربیت بدنی استان کرمان گفت: شهید ایرانمنش اسوه اخلاص و اخلاق و الگوی شاخصی برای همه اقشار جامعه است.

حجت‌الاسلام حسن‌ علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز ۲۲ اسفندماه و در یادواره حجت‌الاسلام شهید علی ایرانمنش، مدیرکل شهید آموزش و پرورش و ۳ معلم شهید تربیت بدنی استان کرمان(شهیدان حمید ضیا، مسعود مختاری و قنبر بیگلری‌پور) که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: در تاریخ تمام ملت‌ها و ادیان، هر جامعه‌ای برای اینکه مشخص کند انسان برتر کیست؟ معیار و ارزشی دارد که افراد را با آن می‌سنجد.

وی افزود: در نگاه دینی ما سه معیار، ملاک ارزشیابی انسان‌ها است که هر سه معیار برای شهید ایرانمنش بسیار برجسته است. اولین معیار تقواست، تقوا به معنی خداترسی و مراقبت از گفتار، رفتار و عمر را در راه رضایت خدا صرف کردن است.

امام جمعه کرمان ادامه داد: معیار دوم، علم، فهم و درک است. بر اساس قرآن آن‌ها که می‌دانند با آن‌ها که نمی‌دانند مساوی نیستند، شهید ایرانمنش در دو عرصه حوزه و دانشگاه تحصیل کرده بود و اسوه اخلاص و اخلاق بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: معیار سوم جهاد در راه خداست که از ارزشمندترین فضیلت‌هاست، لذا شهید ایرانمنش می‌تواند از الگوهای برگزیده برای همه اقشار مردم باشد، امیدواریم بتوانیم راهش را ادامه دهیم.

انتهای پیام
captcha