گردهمایی مدیران کانون‌های مساجد شهرستان رابر برگزار شد
کد خبر: 4041534
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

گردهمایی مدیران کانون‌های مساجد شهرستان رابر برگزار شد

به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های مساجد، گردهمایی مدیران کانون‌های مساجد شهرستان رابر در روستای قنات‌ملک برگزار شد.

حجت‌الاسلام مصطفی گرجی مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های مساجد استان، امروز ۱۷ اسفندماه و به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های مساجد، گردهمایی مدیران کانون‌های مساجد شهرستان رابر در روستای قنات‌ملک برگزار شد.

حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: شهید سلیمانی در مکتب علوی رشد کرد، دل در گرو این راه گذاشت و با جان و دل در مسیر الهی حرکت کرد که نتیجه آن رفتارهای الهی این بزرگ مرد جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در تمامی حوزه یک الگو است که باید از آن به اندازه توان استفاده کرد، خاطرنشان کرد: در تشییع جنازه سردار دلها از هر قشری حضور داشت که همه این‌ها برگرفته از تعهد وی به مکتب اسلام است لذا حجت بر همگان تمام شده و تکلیف بر ما سنگین‌تر شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی تنها سردار جنگ نبود بلکه در حوزه فرهنگ و هنر نیز نظریات ارزشمندی دارد که باید پردازش شوند، افزود: باید شبانه‌روز کار کنیم، حرکت در مسیر الهی تحقیر و زخم زبان دارد اما باید در راه رسیدن به خالق خود این سختی‌ها را به جان خرید که شهید سلیمانی چنین بود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به گام دوم انقلاب، تصریح کرد: واقعیت این است که جامعه امروز ما داری یک فضای دیجیتال و هوش مصنوعی است لذا مخاطبین امروز ما متفاوت با گذشته هستند چراکه در بستر فضاهای مختلف مجازی فعالیت می‌کنند براین اساس باید ذائقه مخاطبین را شناخت و براین اساس برنامه‌ریزی و عمل کرد.

حجت الاسلام گرجی با اشاره به اینکه ما نیز باید فضای مجازی را بشناسیم براساس محتوای فرهنگی خود به صورت تخصصی فعالیت کنیم، گفت: برهمین اساس تمامی فعالیت‌های کانون‌های مساجد قبل از کرونا در بستر فضای مجازی درحال انجام است.

وی ضمن تشکر از کانون‌های مساجد شهرستان رابر جهت انجام فعالیت در طرح ملی فهما، افزود: در سال گذشته ۲ رتبه کشوری اما در سال جاری ۸ رتبه کشوری در طرح ملی فهما کسب کرده‌ایم که نشان دهنده حرکت رو به رشد کانون‌های مساجد شمال کرمان است.

تجلیل از ۵ کانون فرهنگی هنری برتر شهرستان رابر، افتتاح کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی و اجرای طرح ایران سرسبز(کاشت نهال به یاد شهدا) از جمله دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha