مراسم آغاز به کار اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد
کد خبر: 4038412
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

مراسم آغاز به کار اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد

مراسم آغاز به کار اردوهای راهیان‌نور دانش آموزی با حضور جمعی از دانش‌آموزان و مسئولان استان، در محل گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مراسم آغاز به کار اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی امروز، ۴ اسفندماه در محل گلزار شهدای کرمان با حضور جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان برگزار شد و دانش‌آموزان در روزهای ۷ و ۸ اسفند‌ماه، از محتواهای ارائه شده در بستر فضای مجازی بهره‌مند می‌شوند.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم گفت: شهید سلیمانی در راه خدا، برای خدا و به عشق خدا زندگی کرد، زندگی پاکی داشت و پاک و مطهر هم از دنیا رفت.

وی با ذکر خاطره‌ای از دوران جنگ تحمیلی گفت: بیشتر شهدا از اقشار متوسط و ضعیف جامعه بودند. شهدا با ندای الله‌اکبر و به عشق امام و رهبرشان در سخت‌ترین شرایط راهی جبهه‌ها شدند. برای وجب به وجب این خاک خون‌های زیادی ریخته شده و دانش‌آموزان و معلمان زیادی جان خود را فدا کردند تا دشمن ناکام بماند.

رضایی خطاب به دانش‌آموزان افزود: اگر زندگی خود را تطهیر نکنیم، در برابر شهدا مسئول هستیم و فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. آینده از آن شماست شما در آینده، مسئولان این کشور هستید و باید پایه‌های اعتقادی خود را از هم اکنون تقویت کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به بیان خاطره‌ای از اثرات تربیتی اردوهای راهیان نور پرداخت و گفت: باید عمر را قدر بدانیم به شهدا و امام شهدا و امام خامنه‌ای که سکاندار جامعه پرتلاطم امروز است افتخار کنیم، این مملکت به برکت خون شهدا و امام زمان(عج) پابرجا و مقتدر است.

انتهای پیام
captcha