نخستین خانه قرآن روستای حمیدآباد افتتاح شد
کد خبر: 4036874
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

نخستین خانه قرآن روستای حمیدآباد افتتاح شد

نخستین خانه قرآن روستای حمیدآباد از توابع شهرستان رفسنجان با حضور رئیس اداره امور قرآنی کرمان، رئیس اداره تبليغات اسلامی رفسنجان و جمعی از مردم روستا افتتاح شد.

دارالقرآن‌الکریم و خانه قرآن نسیم وحی

به گزارش ایکنا از کرمان، دارالقرآن‌الکریم و خانه قرآن «نسیم وحی» به عنوان نخستین خانه قرآن روستای حمیدآباد از توابع شهرستان رفسنجان شامگاه ۲۶ بهمن‌ماه با حضور رئیس اداره امور قرآنی کرمان، رئیس اداره تبليغات اسلامی رفسنجان و جمعی از مردم روستا افتتاح شد.

حجت‌الاسلام احمد دوست‌محمدی، رئیس اداره امور قرآنی کرمان در این مراسم با تأکید بر لزوم وقف قرآنی، گفت: در استان کرمان واقفین بسیاری وجود دارند اما واقفین قرآنی بسیار کم هستند. افتتاح این مجموعه مایه امید است و باید به بانیان ساخت این مؤسسه که باقیات‌والصالحاتی برای خود قرار دادند، تبریک گفت.

حجت‌الاسلام دوست‌ محمدی با اشاره بر لزوم ترویج فرهنگ قرآن در جامعه، افزود: در شهرستان رفسنجان 10 مؤسسه و بیش از ۵۰ خانه قرآن روستایی داریم که در توسعه و ترویج فرهنگ متعالی قرآن کریم مشغول هستند.

کار ساخت ساختمان دارالقرآن‌الکریم و خانه قرآن نسیم وحی با زیربنای ۷۰۰ متر مربع از سال ۱۳۹۸ آغاز شد و با اعتباری بالغ بر ۳۵میلیارد ریال از سوی بهرام‌ آبادی از اعضای انجمن خیرین قرآنی استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
captcha