مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت کرمان استعفای خود را اعلام کرد
کد خبر: 4035351
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت کرمان استعفای خود را اعلام کرد

رسول دوست‌محمدی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت کرمان ضمن ارائه‌ گزارش از فعالیت‌های انجام شده، استعفای خود را از تصدی این سمت و عضویت در هیئت مدیره اعلام کرد.

اتحادیه موسسات قرآن و عترت کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، رسول دوست‌محمدی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت کرمان ضمن ارائه‌ گزارش از فعالیت‌های انجام شده، استعفای خود را از تصدی این سمت و عضویت در هیئت مدیره اعلام کرد.

دوست‌محمدی برخوردها و اعمال‌نظرهای اعضا هیئت مدیره مؤسسات قرآن و عترت استان کرمان را از دلایل اصلی استعفای خود اعلام کرد و گفت: از ابتدای انتصاب اینجانب به عنوان مدیر عامل عده‌ای به دنبال تخریب بودند و با گذشت ۳ ماه از این انتخاب هیچ مسئولیتی در زمینه مالی به بنده واگذار نشده است و برداشت از حساب اتحادیه با امضا مدیر عامل قبلی صورت می‌گیرد.

وی عدم هماهنگی اعضا برای حضور در جلسات هیئت مدیره، کم ارزش جلوه دادن فعالیت‌های انجام شده توسط اعضا، اقدام اعضا بر انجام فعالیت‌های بی اولویت و قبل از تصویب در هیئت مدیره و غیره را از دیگر دلایل استعفای خود اعلام کرد.

رسول دوست‌محمدی در ۲۸ آذرماه با کسب ۵ رای از مجموع ۹ رای اخذ شده، از سوی هیئت مدیره مؤسسات قرآن و عترت استان به عنوان مدیرعامل انتخاب شده بود.

انتهای پیام
captcha