فعالیت ۴۳۰ مرکز نیکوکاری در کرمان
کد خبر: 4034743
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

فعالیت ۴۳۰ مرکز نیکوکاری در کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از فعالیت ۴۳۰ مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: این مراکز ۲۹۰ میلیارد تومان فعالیت داشتند که این امر نشان می‌دهد زمانی که کارها را برون‌سپاری ‌کنیم، خدمت‌رسانی با کیفیت بهتری انجام می‌شود.

یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد استان

به گزارش ایکنا از کرمان، امروز ۱۹ بهمن‌ماه جلسه ستاد استانی احسان و نیکوکاری به منظور برنامه‌ریزی جهت بهتر برگزار شدن جشن نیکوکاری در آستانه سال نو، با حضور مدیرکل کمیته امداد، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان و نمایندگان این ستاد در اداره کل کمیته امداد کرمان برگزار شد.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این جلسه بر انجام کمک‌ها با حفظ کرامت جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: تاکنون ۴۳۰ مرکز نیکوکاری در استان راه‌اندازی شده است و این مراکز ۲۹۰ میلیارد تومان(نقدی و غیرنقدی)فعالیت داشتند که این امر نشان می‌دهد زمانی که کارها را برون‌سپاری ‌کنیم، خدمت‌رسانی با کیفیت بهتری انجام می‌شود.

صادقی بر لزوم توجه به محرومین در آستانه سال جدید تاکید کرد و گفت: سالانه دو رویداد مهم تحت عناوین جشن عاطفه‌ها با هدف کمک و حمایت از دانش‌آموزان و جشن نیکوکاری در آستانه سال نو برای حمایت از خانواده‌های محروم در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کرمان با اشاره به شیوع کرونا و محدود شدن برخی فعالیت‌ها، عنوان کرد: در سال گذشته با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی و اطلاع‌رسانی خوب رسانه‌ها کمک‌های مردمی، رشد چشمگیری داشت و در طول سه سال گذشته قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) در طول سال چند مرتبه مانور نیکوکاری برگزار می‌کند.

وی با اشاره به امدادرسانی بسیار خوب در سیلاب دی ماه امسال بر کمک‌رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: مردم با کوله‌باری از رنج و درد به این نهاد مراجعه می‌کنند و برخی از آن‌ها مددجوی ما نیست و چه بسا برخی از مشکلات با بازنگری قوانین رفع می‌شود و همچنین خیلی از مشکلات مردم در سیستم بانکی است.

صادقی با بیان اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته ۴۸ میلیارد تومان به صورت نقد و غیرنقدی جمع‌آوری شد، افزود: شعار جشن نیکوکاری امسال «همت همگانی، اقدام هوشمندانه» اعلام شده است و اول اسفندماه جشن نیکوکاری آغاز و روز جمعه ۱۳ اسفندماه در نماز جمعه و ۱۴ اسفند در مدارس برگزار می‌شود و پایان این رویداد ۲۵ اسفندماه است.

انتهای پیام
captcha