برگزاری ۱۸ ویژه برنامه قرآنی به مناسبت دهه فجر در رفسنجان
کد خبر: 4032275
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

برگزاری ۱۸ ویژه برنامه قرآنی به مناسبت دهه فجر در رفسنجان

کارشناس امور قرآنی سازمان تبلیغات رفسنجان از برگزاری ۱۸ برنامه قرآنی با هدف شناساندن هر چه بیشتر قرآن به قشر جوان جامعه به مناسبت دهه فجر در رفسنجان خبر داد.

قرآنامیر زینلی، کارشناس امور قرآنی سازمان تبلیغات رفسنجان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، به تشریح برنامه قرآنی کمیته قرآن ستاد دهه فجر رفسنجان پرداخت و گفت: در دهه فجر امسال برگزاری ۱۸ برنامه قرآنی در دستور کار قرار دارد.

زینلی با بیان اینکه این برنامه‌ها با هدف شناساندن هر چه بیشتر قرآن به قشر جوان جامعه برگزار می‌شود، افزود: در برنامه‌ریزی این برنامه‌ها سعی کردیم ذائقه مخاطبان مورد توجه قرار گیرد و زمینه مشارکت فعالان، چهره‌های ممتاز قرآنی و علاقه‌مندان به حضور در اجرای برنامه‌ها فراهم شود.

وی برگزاری محافل انس با قرآن و نهج‌البلاغه را از برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر رفسنجان اعلام کرد و افزود: برگزاری مسابقه عفاف و حجاب، تجلیل و تکریم از خادمان قرآنی، برپایی دوره شرح و تفسیر قرآن، نواختن زنگ انقلاب، برپایی کرسی‌های تلاوت، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، برگزاری اردوی آموزشی و گردهمایی فعالان قرآنی رفسنجان از برنامه‌های دهه فجر امسال در رفسنجان است.

کارشناس امور قرآنی سازمان تبلیغات رفسنجان ادامه داد: برگزاری پویش پرچم افتخار، محفل قرآنی لیلة‌الرغائب، نهضت آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن، برپایی نمایشگاه قرآنی، محفل شبی در محضر قرآن، دیدار با خانواده شهدای قرآنی و توزیع رایگان قرآن و تجهیزات کلاس‌های قرآنی از برنامه‌های چهل‌و‌سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان رفسنجان است.

انتهای پیام
captcha