برگزاری جشن تکلیف برای بیش از ۴۱ هزار دانش آموز در کرمان
کد خبر: 4030871
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

برگزاری جشن تکلیف برای بیش از ۴۱ هزار دانش آموز در کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری جشن تکلیف برای ۴۱ هزار ۵۳۴ دانش‌آموز دختر و پسر تا پایان سال تحصیلی در استان خبر داد.

برگزاری جشن تکلیف دانش آموز در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر شهرستان انار از برگزاری جشن تکلیف برای ۴۱ هزار ۵۳۴ دانش‌آموز دختر و پسر در استان خبر داد.

رضایی بیان کرد: جشن تکلیف معنوی، امسال ویژه ۲۱ هزار و ۶۴۵ دانش‌آموز دختر سوم ابتدایی و ۱۹ هزار و ۸۸۹ دانش‌آموز پسر پایه هشتم دوره اول متوسطه استان برگزار خواهد شد.

وی یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش برای اجرای این جشن را آشنایی دانش‌آموزان با وظایف شرعی و دینی ذکر کرد و گفت: جشن تکلیف یک خاطره شیرین است که دانش‌آموزان آن را در ذهنشان ثبت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: طرح جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی و هشتم دوره اول متوسطه از هفته قرآن، عترت و نماز در آذرماه آغاز شد و تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه دارد.

رضایی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان دعا و نیایش با خداوند متعال و قرآن خواندن را فراموش نکنند، گفت: به پدر و مادر خود احترام بگذارید چون احترام به پدر و مادر و بوسیدن پای آن‌ها به انسان عزت می‌دهد. نماز خود را اول وقت در مسجد و به جماعت بخوانید.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: از وقت خود به نحو احسن استفاده کنید و وقت خود را به بطالت نگذرانید، زیرا چرخ‌های این کشور در آینده‌ای نزدیک باید به دستان شما بچرخد.

انتهای پیام
captcha