پوستر «سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان» رونمایی شد+عکس
کد خبر: 4028303
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

پوستر «سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان» رونمایی شد+عکس

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از پوستر سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان رونمایی شد، علاقمندان تا ۲۰ بهمن ماه می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، پوستر «سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و اعضای کمیته‌های تخصصی جشنواره، در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان رونمایی شد.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این آئین اظهار داشت: امسال سومین هفته قرآن و عترت در قالب جشنواره‌های فرهنگی و هنری در رشته‌های داستان، شعر، خوشنویسی، نقاشی، هنرهای نمایشی، فیلم کوتاه، موشن گرافیک و گرافیک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور برگزاری هر چه بهتر این برنامه، کمیته‌های تخصصی تشکیل شده است و تمامی شهرستان‌های جنوبی در این جشنواره سهیم هستند.

اسحاقی بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و هنری، اکرام فیلم، محافل و کرسی‌های تلاوت نور، نمایشگاه مسابقات قرآنی، سرود و نغمات، از جمله برنامه‌های سومین هفته قرآن و عترت است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: فراخوان سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان از ۲۳ دی ماه آغاز می‌شود و علاقمندان تا ۲۰ بهمن ماه فرصت دارند در این برنامه شرکت کنند و اختتامیه این جشنواره ۱۶ اسفند ماه همراه با تجلیل از نفرات برتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha