برگزاری پنجمین جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار
کد خبر: 4018152
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

برگزاری پنجمین جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار

مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: پنجمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار به‌صورت حضوری ۱۶ آذرماه همزمان با هفته فرهنگی این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی گرجی مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان

حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان بیان کرد: شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان ستاد کانون‌های مساجد کشور در حال برگزاری است و امسال برای پنجمین سال متوالی شهرستان انار به‌عنوان دبیرخانه دائمی جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان میزبان این دوره از مسابقات است.

گرجی با بیان اینکه به دلیل بهبود شرایط کرونایی، پنجمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: فرایند برگزاری این رویداد در شهرستان انار سه روزه است و متسابقین در بخش آقایان در سه رده سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۷ تا ۳۰ سال و در بخش بانوان با حذف رده سنی زیر ۷ سال، در دو رده سنی مذکور حضور پیدا می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمان تصریح کرد: افتتاحیه این رویداد 16 آذر ماه همزمان با هفته فرهنگی شهرستان انار خواهد بود و ضمن جشنواره قرآنی مدهامتان یک فرایند آموزشی شامل آموزش ائمه جماعات، خانواده قرآنی و آموزش کودکان نیز در نظر گرفته شده است. همچنین شبی در محضر قرآن نیز از برنامه‌های جمعی جشنواره قرآنی مدهامتان است که برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان، ثبت‌نام و بارگذاری آثار در رشته‌های مشخص شده تا ۳۰ آذرماه جاری از طریق سامانه‌ بچه‌های مسجد امکان پذیر است و ششم دی‌ماه داوری اولیه آثار انجام و بر اساس آن، ۵ نفر برگزیده هر رشته همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پانزدهم و شانزدهم دی ماه امسال برای شرکت در مسابقات حضوری در انار دعوت می‌شوند.

حجت‌الاسلام گرجی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و پیوستن به گروه واتساپ شانزدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان می‌توانند پیوند https://chat.whatsapp.com/K1oURoUxWK3F7Y8cvmNeTL را دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha