شهید سلیمانی را نباید برای جامعه دست نیافتنی معرفی کرد
کد خبر: 4017905
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

شهید سلیمانی را نباید برای جامعه دست نیافتنی معرفی کرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در چهاردهمین همایش «مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور» با اشاره به اینکه شهید سلیمانی را نباید در گذشته متوقف کنیم و گذشته و حال شهید سلیمانی را باید با هم گره زده تا آینده انقلاب اسلامی را ترسیم کنیم افزود: شهید سلیمانی را نباید برای جامعه دست نیافتنی معرفی کرد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، صبح امروز پنجشنبه 11 آذر، چهاردهمین همایش «مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور» با حضور 350نفر از مدیران هیئت‌های محوری کشور با شعار «حاج قاسم؛ مرد میدان ولایت» در کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام آغاز به کار کرد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ترویج فرهنگ عاشورا و اهل‌بیت (ع) مصونیت‌آور است و مکتب حاج قاسم مکتب عاشورا و امامین انقلاب اسلامی است.

سردار معروفی با اشاره به این سؤال که چرا رهبر معظم انقلاب حاج قاسم را مکتب و مدرسه علم‌آموز معرفی کردند و چگونه باید مکتب حاج قاسم را به نسل انقلاب منتقل کرد، گفت: مکتب شهید سلیمانی باید تولیدکننده حاج قاسم‌ها باشد و گام دوم انقلاب اسلامی به حاج قاسم‌ها نیاز دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی را نباید در گذشته متوقف کنیم و گذشته و حال شهید سلیمانی را باید با هم گره زده تا آینده انقلاب اسلامی را ترسیم کنیم، افزود: شهید سلیمانی را نباید برای جامعه دست نیافتنی معرفی کرد. شهید سلیمانی را باید با فضائل او معرفی کرد. شهید سلیمانی با آنکه بالاترین درجه نظامی را دارد اما ویژگی‌های اخلاقی این شهید بزرگوار، وی را به حاج قاسم تبدیل کرد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه ویژگی‌های اخلاقی حاج قاسم است که یک فرمانده عالی رتبه را به بزرگترین عارف تبدیل می‌کند و بزرگ‌ترین شخصیت تقریبی جهان اسلام برای پیشبرد اهداف جهان اسلام می‌شود، گفت: برای ترویج مکتب حاج قاسم در استان کرمان 30 نظامات تعریف کرده و به دانشگاه داده‌ایم تا جزئیات آن را آماده کنند و هیچ انحرافی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه افتخار سربازی حاج قاسم را دارم و امروز شهید سلیمانی را با پنج گذشت معرفی می‌کنم افزود: حاج قاسم از گناه گذشت و این اولین گذشت شهید سلیمانی بود؛ حاج قاسم اهل گناه نبود و طهارت جسم و روح را با هم داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: حاج قاسم هیچ حب دنیایی نداشت و جان خود را برای آبروی اسلام و مردم و انقلاب گذاشت. شهید سلیمانی بین خود و خدای خود را اصلاح کرده و خداوند دنیا و آخرت او را اصلاح کرد. حاج قاسم از فرزندان، پدر و مادر و عزیزانش گذشت.

سردار معروفی با بیان اینکه حاج قاسم از آبرویش گذشت و در سال 88 برای انقلاب آبروی خود را گذاشت و بصیرت‌افزایی کرد، گفت: حاج قاسم زمان شناس بود و با میل ولایت کار می‌کرد و ذوب در ولایت بود.

وی با اشاره به اینکه همه می‌خواستند مالک زمان را از سوریه برگردانند اما حاج قاسم با میل در سوریه ماند و پیروز شد، افزود: شهید سلیمانی در دفاع مقدس و جبهه مقاومت مایه امید و امیدواری بود و رزمندگان با دیدنش روحیه می‌گرفتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نظام سیاسی شهید سلیمانی را نظام جامع‌الاطراف عنوان کرد و گفت: حاج قاسم از رفقا و همرزمانش مراقبت می‌کرد و در طول هشت سال دفاع مقدس و در نیروی قدس و جبهه مقاومت یک نفر را پیدا نمی‌کنید که بگوید حاج قاسم من را تخریب کرده است.

انتهای پیام
captcha