توسعه فرهنگ دینی و انقلابی با تجهیز و رونق دارالقرآن‌های رفسنجان
کد خبر: 4008399
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

توسعه فرهنگ دینی و انقلابی با تجهیز و رونق دارالقرآن‌های رفسنجان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان بیان کرد: تجهیز و رونق هرچه بیشتر دارالقرآن‌های شهرستان باعث توسعه و ترویج فرهنگ و موضوعات قرآنی، دینی و انقلابی در رفسنجان می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط ‌عمومی اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان،‌ امروز پنجم آبان‌ماه رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان به منظور توسعه فعالیت‌های دینی و قرآنی در رفسنجان با نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام مهدی حسنی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش اجمالی از روند پیشرفت فعالیت ائمه جماعات مساجد، امامان محله و روستا، هیئت‌های مذهبی، مؤسسات و مراکز قرآنی و کانون مداحان در رفسنجان، از تخصیص بودجه برای دارالقرآن‌های شهرستان تشکر کرد و گفت: تجهیز و رونق هرچه بیشتر دارالقرآن‌های شهرستان باعث توسعه و ترویج فرهنگ و موضوعات قرآنی، دینی و انقلابی در رفسنجان می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن قول مساعد برای حمایت و پشتیبانی از تشکل‌های دینی مردمی و توجه به مطالبات آنان، گفت: باید برای کیفیت بخشی برنامه‌ها تلاش مضاعف را معمول ‌داریم.

انتهای پیام
captcha