نتایج مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان کرمان اعلام شد
کد خبر: 4006972
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

نتایج مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان کرمان اعلام شد

5 نفر به عنوان هیئت مدیره قطعی در دومین دوره مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان کرمان انتخاب شدند و برای تعیین حدنصاب هیئت مدیره باید دور بعدی انتخابات نیز برگزار شود.

مصطفی نیک‌ورز، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با بیان اینکه در این انتخابات برای هیئت مدیره 20 نفر و برای بازرسین 6 نفر ثبت‌نام کرده بودند، گفت: از این تعداد 9 نفر برای هیئت مدیره اصلی و سه نفر علی‌البدل و 3 نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر هم علی‌البدل انتخاب می‌شوند. که حتماً باید از اعضای مؤسسات باشند.

نیک‌ورز با بیان اینکه این افراد که برای یک دوره سه ساله انتخاب می‌شوند و کار خود را بعد از تأیید هیئت نظارت آغاز خواهند کرد، گفت: حمایت از فعالیت‌های مؤسسات، برپایی کارگاه‌های آموزشی و مطالبه‌گری از دستگاه‌های متولی مهمترین برنامه‌هایی بود که از سوی کاندیداها مطرح شد.

وی تصریح کرد: جمع افرادی که امروز در مجمع عمومی شرکت کردند 102 نفر و تعداد آرای اخذ شده 99 رأی بود. که از این تعداد کاندیداها باید هر فرد حداقل 53 رأی (نصف به علاوه یک تعداد شرکت‌کنندگان) را کسب کند.

نیک‌ورز با بین اینکه در این دوره 5 نفر برای هیئت مدیره و یک نفر برای هیئت بازرسی حد نصاب آراء را کسب کردند، تصریح کرد: بقیه کاندیداها به مرحله دوم این دوره از مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان کرمان راه پیدا کردند و برای تعیین حدنصاب هیئت مدیره باید دور بعدی انتخابات نیز برگزار شود.

همچنین، مصطفی ‌نیک‌ورز، عباس کافی‌زاده، عفت ابوحیدری، محمدرضا توحیدی‌پور و رسول دوست‌محمدی به عنوان هیئت مدیره قطعی و حسین نامجو برای هیئت بازرسی اکثریت آراء را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha