انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4003815
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان ۲۱ مهرماه امسال به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان حسین اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان روز گذشته 18 مهرماه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان که با حضور معاونین اداره‌کل و اعضای ه‍یئت مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان در سالن کنفرانس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد، اظهارکرد: انتخابات باید به‌صورت جدی پیگیری و برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تأکید براینکه فقط خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات هستند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، تصریح کرد: خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات نیستند هرچه زودتر تا قبل از برگزاری انتخابات برای عضویت اقدام کنند تا بتوانند در انتخابات شرکت و از خدمات این مرکز استفاده کنند.

اسحاقی با بیان اینکه خانه مطبوعات باید برنامه مدونی برای آموزش خبرنگاران در نظر بگیرد، افزود: می‌طلبد دوره آموزشی خبری برای بالا بردن سطح آگاهی خبرنگاران برگزار شود و این اداره کل نیز آمادگی همکاری به‌صورت صد درصدی برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی را دارد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان، تصریح کرد: انتخابات خانه مطبوعات جنوب کرمان چهارشنبه ۲۱ مهرماه امسال از ساعت 10صبح تا 12 ظهر به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

در این نشست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و مدیرکل نیز قول بررسی و اعلام نتیجه داد.

 

انتهای پیام
captcha