جلسه هیئت نظارت بر انتخاب مجمع عمومی اتحادیه قرآنی استان کرمان برگزار شد
کد خبر: 4003644
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

جلسه هیئت نظارت بر انتخاب مجمع عمومی اتحادیه قرآنی استان کرمان برگزار شد

جلسه هیئت نظارت بر برگزاری انتخاب مجمع عمومی و بازرسین اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمان امروز، ۱۸ مهرماه در سالن کنفرانس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، جلسه هیئت نظارت بر برگزاری انتخاب مجمع عمومی و بازرسین اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و سایر اعضا امروز،  18مهرماه در سالن کنفرانس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد کرمان برگزار شد.

محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این جلسه برگزاری انتخاب مجمع عمومی را موضوع مهمی دانست و گفت: این اقدام در راستای ساماندهی تشکل‌های قرآنی حرکت بسیار با اهمیتی است که مقرر شده در سطح کشور و استان‌ها اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به تعاملات و ارتباطات نزدیک بین دو مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: برگزاری جلسات مستمر بین این دو مجموعه نتیجه همدلی و تلاشی بوده که در این سال‌ها انجام شده است و امیدواریم شاهد هم‌افزایی بیشتر در فعالیت‌های قرآنی باشیم.

حجت‌الاسلام حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز اتحادیه‌های قرآنی را یک تجربه خوب در اتحاد مردم در فعالیت‌های قرآنی دانست و گفت: جامعه قرآنی استان کرمان بسیار پویا و متحد هستند.

انتهای پیام
captcha