پایان مرحله استانی جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» در رفسنجان
کد خبر: 4001781
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

پایان مرحله استانی جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» در رفسنجان

شانزدهمین دوره جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در مرحله استانی با حضور قاریان و علاقه‌مندان روز گذشته، نهم مهرماه با محوریت شهر رفسنجان به پایان رسید.

حجت‌الاسلام مصطفی رمضانی، مسئول هیئت کربلا و مسئول ارتباط بین مجمع قاریان و هیئت کربلای رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از کرمان، از اتمام شانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی در مرحله استانی در شهر رفسنجان خبر داد.

رمضانی بیان کرد: این مراسم عصر روز گذشته نهم مهرماه با حضور داود جعفری، دبیر کل جشنواره تلاوت‌های مردمی، قاریان، مسئولین رفسنجان و علاقه‌مندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه نخل هیئت کربلا رفسنجان برگزار شد.

وی بیان کرد: متسابقین این جشنواره در مرحله اول از سطح استان قرائت‌های خود را در فضای مجازی ارسال کردند تا مورد داوری قرار بگیرد و در نهایت 5 نفر انتخاب شدند که 4 نفر از شهرستان رفسنجان و یک نفر از شهرستان سیرجان به مرحله نهایی رسیدند.

رمضانی با بیان اینکه بعد اصلی این مسابقه رأی مردم بود و کسی که رأی بیشتری کسب کند به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند، گفت: رأی‌گیری به صورت مجازی همچنان ادامه دارد و مردم می‌توانند در صفحه مجازی هیئت کربلا رأی خود را اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha