بیش از 4 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند کرمانی توزیع می‌شود
کد خبر: 3997980
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

بیش از 4 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند کرمانی توزیع می‌شود

به مناسبت هفته دفاع مقدس تعداد چهار هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان کرمان توزیع خواهد شد.

توزیع بیش از 4 هزار بسته معیشتی در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی اژدری، مدیر بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان از توزیع 4500 بسته معیشتی بین نیازمندان طی هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود، اظهار کرد: کمک‌های معیشتی بین نیازمندان هر محله از طریق مساجد بعد از شناسایی نیازمندان محله در توزیع خواهد شد.

مدیر بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی از هفته مسجد از 30 مرداد آغاز شده است و به لطف الهی طی 30 شهریور در هفته دفاع مقدس توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام اژدری هدف از توزیع بسته‌های معیشتی را لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و اوج گرفتن نهضت مواسات و خدمت به مردم از طریق مساجد استان و با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا دانست و افزود: بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در تاریخ 20مرداد 1400 مبنی بر محوریت مساجد در شناسایی نیازمندان و ارائه خدمات مختلف به آن‌ها تعداد زیادی از مساجد با محوریت امام جماعت به جمع‌آوری کمک‌های مردم در جهت لبیک به امام امت اقدام کردند.

وی افزود: با همت خیرین و مردم مبلغ 8 میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده و در قالب 4500 بسته معیشتی با کمک برخی نهادها توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha