تمام ارکان جامعه باید مبلغ فرهنگ قرآنی باشند
کد خبر: 3997903
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان:

تمام ارکان جامعه باید مبلغ فرهنگ قرآنی باشند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت: تمامی ارکان جامعه باید در راستای اهداف فرهنگی جامعه و توسعه فرهنگ قرآنی تلاش و تبلیغ کنند.

ضرورت آشنا کردن فرهنگ مردم با قرآنبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام روح‌الامینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان، روز گذشته 24 شهریورماه، در مراسم تقدیر و اهدای جوایز به بچه‌های قرآنی ریحانه النبی شهرستان کوهبنان بیان کرد: تمامی ارکان جامعه باید در راستای اهداف فرهنگی جامعه و توسعه فرهنگ قرآنی تلاش و تبلیغ کنند و هر شخص یک مبلغ باشد تا این فرهنگ در جامعه استوار، پویا و گسترش یابد.

وی افزود: مسئله آموزش قرآن موضوع مهمی است که باید اولویت نخست دستگاه‌های متولی در این بخش باشد زیرا با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان این انتظار دور از ذهن نیست که بتوان جامعه‌ای قرآنی داشت.

حجت‌الاسلام روح‌الامینی بیان کرد: قرآن و روایات و هر چیزی که ناظر بر زندگی باشد موجب رستگاری است؛ در واقع بهره‌گیری از قرآن و روایات موجب از بین رفتن تمام آسیب‌ها در زندگی خواهد بود و اگر با قرآن رفیق باشیم، می‌بینیم که این کتاب الهی باعث تحکیم ما خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان در پایان گفت: امیدوارم همراه با قرآن از شر و وسوسه‌های شیطانی در امان باشیم و قرآن باعث برکت، رحمت، نور و شفا در زندگی باشد.

انتهای پیام
captcha