حرکت به سوی نشر کتاب‌های قرآنی و علمی در جهاددانشگاهی کرمان
کد خبر: 3988155
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

حرکت به سوی نشر کتاب‌های قرآنی و علمی در جهاددانشگاهی کرمان

مدیر انتشارات جهاددانشگاهی کرمان اعلام کرد: انتشارات جهاددانشگاهی استان کرمان برای همکاری با پژوهشگران و انتشار پژوهش‌های علمی ـ قرآنی و مذهبی آمادگی لازم را دارد.

حرکت به سوی نشر کتاب‌های قرآنی و علمی در جهاددانشگاهی کرمانمریم بی‌جامی، مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان با اشاره به اهمیت تربیت صحیح فرزندان برای حضور در اجتماع، گفت: یکی از نکات مهمی که والدین باید به آن توجه کنند تربیت معنوی کودکان است.

وی ادامه داد: براساس مطالعات انجام شده کودکان حتی پیش از تولد متوجه صداهای اطراف هستند و با توجه ‌به اینکه قرآن کریم زیباترین صوت جهان است، بهتر است به این موضوع توجه‌ ویژه‌ای شود.

مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه بعد از تولد نیز نباید از انس کودکان به قرآن غافل شد؛ تصریح کرد: والدین برای داشتن فرزندانی آگاه، خلاق و هوشمند باید به آموزه‌های قرآن کریم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

بی‌جامی انس با قرآن را سرآغاز آرامش روحی در زندگی بیان کرد و افزود: در کنار توجه به قرآن کریم و تلاوت آیات نورانی این کتاب مقدس، ما باید به آموزه‌های قرآن توجه کنیم. چون قرآن کتابی کامل است که در تمام زمینه‌ها می‌تواند راهنمای ما برای داشتن یک زندگی بهتر باشد.

وی با اشاره به مطالعات و پژوهش‌های علمی که تاکنون در ارتباط با قرآن انجام شده است تصریح کرد: این پژوهش‌ها به درک بهتر ما از آیات قرآن بسیار کمک می‌کنند.

مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان کرمان، کتاب و به‌ویژه کتاب‌هایی که بر پایه آموزه‌های قرآن تهیه شده‌اند را یکی از ابزارهای مفید آموزشی برای والدین در تربیت فرزند دانست و اعلام کرد: انتشارات جهاددانشگاهی استان کرمان برای همکاری با پژوهشگران و انتشار پژوهش‌های علمی ـ قرآنی و مذهبی آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام
captcha