کشور تا چند ماه درگیر آثار کروناویروس خواهد بود
کد خبر: 3888647
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
علیدادی‌سلیمانی:

کشور تا چند ماه درگیر آثار کروناویروس خواهد بود

امام جمعه ادامه وضع موجود را تا سه ماه آینده محتمل دانست و گفت: کشور تا چند ماه درگیر آثار کروناویروس خواهد بود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در نشستی فوق‌العاده که امروز پنج‌شنبه، 14 فروردین‌ماه با حضور استاندار برگزار شد، اظهار امیدواری کرد که با رفع کروناویروس از جوامع انسانی، سال خوبی در پیش داشته باشیم و جشن عبور از کرونا را برگزار کنیم.

وی ادامه وضع موجود را نیز تا سه ماه آینده محتمل دانست و افزود: کشور تا چند ماه درگیر آثار کروناویروس خواهد بود.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه برای گذر موفق از این بحران به عزم ملی نیاز داریم، تصریح کرد: همه باید در کنار دولت و دستگاه‌های مختلف قرار گیرند و با مشکلات مبارزه کنند.

وی افزود: دولت با محوریت وزارت بهداشت در رأس مقابله با کرونا است و همه نیروهای مسلح در کنار دولت کار می‌کنند و جمهوری اسلامی در مقایسه با سایر کشورها خوب، عمل کرده است هر چند که مشکلات عبور از بحران نیز کم نیست.

وی با بیان اینکه ظرفیت بخش خیران محدود است، بیان کرد: در بحث مدیریت بحران کرونا سه نگاه وجود دارد که یکی شامل دولت به معنای قوه مجریه است تا تدبیری بیندیشند و کشور دچار مشکل نشود که تاکنون تدابیر خوبی صورت گرفته است.

علیدادی‌سلیمانی تأکید کرد: نگاه دوم حضور بخش خیران است که در کنار دولت قرار بگیرند و در نگاه سوم، باید دولت و نظام و بخش خیران دست به‌دست هم دهند و برای حل مشکلات کمک کنند.

انتهای پیام
captcha