دیدار رئیسی با جمعی از خانواده جانباختگان حادثه کرمان
کد خبر: 3879151
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

دیدار رئیسی با جمعی از خانواده جانباختگان حادثه کرمان

رئیس قوه قضاییه پیش از ظهر امروز در ادامه سفر به استان کرمان با جمعی از خانواده جانباختگان مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه صبح امروز یکشنبه، ۲۷ بهمن‌ماه پس از حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهید سلیمانی و شرکت در شورای قضایی استان کرمان با جمعی از خانواده جانباختگان مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار افرادی به نمایندگی از خانواده جانباختگان مراسم تشییع شهدای مقاومت دغدغه و درخواست خود را مبنی بر محسوب شدن جانباختگان در زمره شهدا بیان کردند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه نیز در دیدار با خانواده جان‌باختگان حادثه کرمان گفت: امروز خداوند به من توفیق داد که در جمع خانواده شهید باشم ان‌شاءالله در مسیرش که پیمود خداوند توفیق دهد که حرکت کنیم.

وی افزود: عزیزانی که در این تشییع جنازه باشکوه شرکت کردند نیتشان خداوند بود، تعظیم شعائر دین بود تجلیل از شخصیتی بود که او خود محو در ولایت بود،  یک انسان مجاهد، سالک و اصل بود حقیقتا چهره‌اش چهره خدایی بود و در مسیر خدا گام نهاد.

حجت‌الاسلام رئیسی بیان کرد: عزیزان شما تا لحظه‌ای که جان دادند در سنگر وظیفه‌شناسی بودند، در سنگر اهل‌بیت بودند آن روز همه احساس کردند وظیفه‌شان حضور در مراسم تجلیل از حاج قاسم است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: امروز دشمن بداند که قضیه حاج قاسم قضیه یک فرد نیست بلکه قضیه اسلام است که باید در برابر جهان جلوه‌ای از آن نشان بدهند که همه ما پای حاج قاسم ایستاده‌ایم.

وی اظهارکرد: این افتخاری است که کسان و عزیزان دل شما در جایی با اراده و تصمیم گام نهادند که تا لحظه جان دادن در سنگر دفاع از دین و تجلیل از شعائر بودند، این افتخار است این جان دادن افتخارآمیزی است که خودشان با قصد و اراده در مسیری قرار گرفتند که حادثه‌ای رخ داده و منجر به جان دادن آنها شده است.

وی با بیان اینکه خواسته شهید محسوب شدن را پیگیری می‌کنم، تأکید کرد: من وظیفه خودم می‌دانستم به تک تک شما سر بزنم و تشکر می‌کنم که در این جمع حضور یافتید.

یادآور می‌شود، رئیس قوه قضاییه امروز جهت حضور در مراسم اربعین شهید سلیمانی به کرمان سفر کرد و قرار است تا ساعاتی دیگر در مراسم چهلم شهید سلیمانی در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان شرکت کند.

انتهای پیام
captcha