چهاردهمین نمایشگاه قرآن کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3874701
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
در دهه فجر؛

چهاردهمین نمایشگاه قرآن کرمان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در استان کرمان از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ بهمن‌ماه همزمان با دهه فجر در حسینه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان عصر دیروز دوشنبه، 7 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران به مناسبت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم و عترت استان کرمان گفت: چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در استان کرمان از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری در حسینه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود که افتتاحیه آن 9 صبح 14 بهمن است.

وی افزود: این نمایشگاه بزرگترین و مهم‌ترین رویداد قرآنی با رویکرد ترویجی و تبلیغی در استان به‌منظور توجه اقشار مختلف مردم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: تلاش ما و همه عوامل اجرایی این نمایشگاه این است که در کنار بهره‌مندی معنوی از نمایشگاه، نشاط، همدلی و پویایی را برای خانواده‌ها در ایام‌الله مبارک دهه فجر اجرا کنیم.

علیزاده بیان کرد: استان کرمان با توجه به پیشینه‌ای که دارد ۱۳ دوره آن را برگزار کرده و در نمایشگاه امسال غیر از اهداف اصلی که دنبال می‌کند نشاط اجتماعی را دنبال می‌کند و شعار نمایشگاه امسال «قرآن معنای زندگی»، نامگذاری شده است.

وی اظهارکرد: نزدیک به۳۰۰ اثر فاخر از هنرمندان در زمینه‌های عکس، خوشنویسی، منبت، مشبک و معرق در نمایشگاه به معرض نمایش در خواهد آمد.

علیزاده بیان کرد: در بخش جنبی نمایشگاه برنامه‌های متعددی از جمله محافل انس با قرآن، مسابقات، تجلیل از فعالان و حافظان قرآن کریم، کارگاه‌های متعد د با محوریت قرآن و خانواده با هدف تحکیم خانواده و ....اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال ۱۱۰ غرفه شامل ۵۹ غرفه مختص فروش کتاب، نرم‌افزار و قلم‌های قرآنی، ۱۵ غرفه محصولات عفاف و حجاب، ۲۵ غرفه موسسات و نهادهای مختلف، ۱۰ غرفه فروش محصولات فرهنگی و کتاب کودک و نوجوان و ۱۰ غرفه نمایش و فروش آثار هنری استانی و ملی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تأکید کرد: در روز پنج شنبه ۱۰ بهمن ماه افتتاحیه همایش کشوری تئاتر خیابانی سردار آسمانی در گلزار شهدای کرمان شهد جنب مزار شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی با حضور هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha