الگوگیری از سردار سلیمانی منشأ پیشرفت خواهد بود
کد خبر: 3873514
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

الگوگیری از سردار سلیمانی منشأ پیشرفت خواهد بود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون دانشجویی فرهنگی وزیر بهداشت بیان کرد: قرآن در جامعه اسلامی مهجور است و باید آن را در همه زندگی خود ساری و جاری کنیم. اگر سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهیم و به حاشیه‌ها نپردازیم، حتماً منشأ پیشرفت خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سیما سادات لاری، معاون دانشجویی فرهنگی وزیر بهداشت امروز چهارشنبه، 2 بهمن‌ماه، در مراسم رونمایی از بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت (هدهد) دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در جوار آرامگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان گفت: بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت در بارگاه ثامن‌الحجج(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان ویژگی‌های اخلاقی مردم استان کرمان، افزود: حاج قاسم سلیمانی یک انقلاب ایجاد کرد، ایشان یار و یاور مظلومان در سراسر جهان بود و این افتخاری برای کرمانی‌هاست. سردار سلیمانی الگوی مجسم است، به‌طوری‌که لباس رزمندگی را از تن خود بیرون نیاورد و همچنان رزمنده باقی ماند و روزبه‌روز اخلاق و اخلاص او افزایش یافت، همانگونه که در زمان زندگیشان موجب برکات زیادی بودند، شهادت ایشان نیز روزبه‌روز برکت خواهد داشت.

وی با اشاره به گستردگی حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای جبهه مقاومت، تصریح کرد: خداوند حبّ سردار سلیمانی را در دل مردم گذاشت و ایشان را به این میزان عزت داد.

لاری از برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها سخن گفت و اظهار کرد: باید امور فرهنگی حول این الگو باشد که جوانان او را لمس کردند؛ سردار دل‌ها ساده‌زیست بود و دنبال سیاست‌زدگی نبود. حاج‌قاسم سلیمانی وارد بازی سیاست‌زدگی نشد؛ بنابراین باید زوایای مختلف زندگی این مرد بزرگ به جوانان نشان داده شود.

وی با تشریح بخش‌های مختلف بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت (هدهد)، تصریح کرد: بخش ویژه این جشنواره به زندگینامه و معرفی شخصیت حاج‌قاسم سلیمانی اختصاص یافته است. قرآن در جامعه اسلامی مهجور است و باید آن را در همه زندگی خود ساری و جاری کنیم. اگر سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهیم و به حاشیه‌ها نپردازیم، حتماً منشأ پیشرفت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha