خون شهید سلیمانی زمینه‌ساز انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد بود
کد خبر: 3869531
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

خون شهید سلیمانی زمینه‌ساز انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه رفسنجان گفت: خون شهید سلیمانی زمینه‌ساز انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) خواهد بود و شاهد پیروزی نهایی اسلام بر کفر خواهیم بود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان، شامگاه یکشنبه، 15 دی در مراسم یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل حسینیه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه جایگاه این شهید آنقدر بالاست که هیچ لقب یا واژه‌ای نمی‌تواند بیانگر جایگاه وی باشد، گفت: در نقطه مقابل برخی انسان‌ها آنقدر خبیث هستند که هیچ واژه‌ای بیانگر جایگاه بد آنها نیست.

وی با اشاره به اینکه انسان تنها مخلوقی است که نه تعالی وی سقف و نه انحطاط آن کف دارد، افزود: برای سپهبد سلیمانی هیچ واژه‌ای پاسخگوی جایگاه ایشان نیست.

حجت‌الاسلام عسکری با بیان این مطلب که بالاترین واژه‌ای که می‌توان برای این شهید بزرگ بیان کرد، این است که وی بنده خدا بود، تصریح کرد: شهید سلیمانی فقط تابع اوامر الهی بود و به هیچ‌وجه به دنبال نام و نشان نبود تا جایی که بنده وقتی امام جمعه جیرفت بودم، شهردار وقت کرمان یک بلوار را به نام سردار سلیمانی کرد، اما دیدم این شهید بزرگوار با بنده تماس گرفت و گفت که من راضی نیستم این نام‌گذاری انجام شود و در نهایت این برنامه منتفی شد.

وی با بیان این مطلب که یکی از ویژگی‌های بارز و مهم سپهبد سلیمانی متواضع بودن ایشان بوده است، بیان کرد: سپهبد شهید سلیمانی حلال خدا را حلال و حرام خدا را حرام می‌دانست و رعایت می‌کرد.

امام جمعه شهرستان رفسنجان اظهار کرد: قطعاً با نصرت الهی، انتقام سختی از استکبار جهانی به خصوص آمریکا و اسرائیل خواهیم گرفت. خون شهید سلیمانی زمینه‌ساز انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) خواهد بود و شاهد پیروزی نهایی اسلام بر کفر خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha