رعایت حجاب موجب استحکام بخشیدن پایه خانواده‌ می‌شود
کد خبر: 3679288
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱
رضوانی:

رعایت حجاب موجب استحکام بخشیدن پایه خانواده‌ می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه منوجان گفت: جامعه‌ای که می‌خواهد آسیب‌های اجتماعی در آن کم باشد باید دستور زیبای الهی که همان حجاب است را رعایت کند و اینکه رعایت حجاب موجب استحکام بخشیدن بر پایه خانواده‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام امین رضوانی، امام جمعه منوجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته منوجان با اشاره به اینکه سعادت انسان در رعایت تقوای الهی است، گفت: بهترین زاده و توشه برای سعادت آخرت انسان تقوای الهی است.
وی با اشاره به اجرای طرح استعماری حذف حجاب به دستور رضا شاه پهلوی در 17 دی سال 1314 هجری افزود: حجاب تنها یک واجب شرعی و تکلیف نیست چراکه رعایت و عدم رعایت آن فواید و تبعاتی در جامعه به دنبال خواهد داشت.
حجت‌الاسلام رضوانی با اشاره با بیان فواید حجاب در جامعه بیان کرد: جامعه‌ای که می‌خواهد آسیب‌های اجتماعی در آن کم باشد باید دستور زیبای الهی که همان حجاب است را رعایت کند و اینکه رعایت حجاب موجب استحکام بخشیدن بر پایه خانواده‌ها می‌شود.
وی با بیان اینکه اعتراض‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور ماهیت اصلی دشمن را نشان داد، تصریح کرد: اعتراض‌ها در همه جای جهان وجود دارد اما اینگونه اعتراض که با همت نیروی انتظامی و بسیج با لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری خنثی شد درسی برای همه ما بود که دشمن خود را بیشتر بشناسیم.
امام جمعه منوجان با توصیه به جوانان اظهارکرد: ملت و جوانان ما باید آگاه باشند چرا که اسناد و مدارک نشان می‌دهد که اتاق فکر این توطئه‌ها و اغتشاشات در بیرون از کشور است و لاشخورهای سیاسی که که به دنبال ایجاد فرصت برای ضربه به نظام هستند، بدانند که کور خوانده‌اند و هیچ‌گاه به خواسته خود نخواهند رسید.
حجت‌الاسلام رضوانی تأکید کرد: عدم اعتماد به غرب به‌ویژه آمریکا، عدم اعتماد به منطقه به‌ویژه آل سعود، حفاظت از روزنه‌های نفوذ و پرهیز از سیاست‌زدگی و جناحی راه‌های رسیدن به توفیق جامعه و کشور است.
منبع: ستاد اقامه نماز جمعه استان کرمان

captcha