رسانه‌ها و نشریات با قلم خود رسالت دین را نشر دهند
کد خبر: 3523132
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
رمضانی‌پور:

رسانه‌ها و نشریات با قلم خود رسالت دین را نشر دهند

گروه اندیشه: امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه رسانه تنها تریبون نماز جمعه و منبر نیست و باید معارف اهل‌بیت(ع) را نشر دهد، تصریح کرد: رسانه‌ها و نشریات با قلم خود رسالت دین را نشر دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان دیروز دوشنبه، 25 مرداد در مراسم رونمایی از هفته‌نامه خانه خشتی کویر با تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: باید در پرتو معارف حقه با نگرشی عمیق رسالت خود را انجام دهیم، امام رضا(ع) فرمودند اگر معارف و محاسن کلام ما را مردم بدانند از ما تبعیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه رسانه تنها تریبون نماز جمعه و منبر نیست و باید معارف اهل‌بیت(ع) را نشر دهد، تصریح کرد: رسانه‌ها و نشریات با قلم خود رسالت دین را نشر دهند.
حجت‌‌الاسلام رمضانی‌پور افزود: صداقت در انجام رسالت لازمه کار است و اگر صداقت باشد کار به بهترین شکل انجام می‌شود، رهبر انقلاب فرمودند انتقاد باید همراه با انصاف باشد نه انتقام، برخی رسانه‌ها و نشریات فکر می‌کنند فقط رسالت انتقامی بر عهده دارند.
وی با اشاره به اهمیت مطالعه اظهارکرد: هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد و در بحث اطلاع‌رسانی، فضای مجازی جای نشریات را نمی‌گیرد، اگر نشریات غنی و پربار باشند مردم نیز از آن استقبال خواهند کرد.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: نشریات باید در زمینه معرفت افزایی گام بردارند و کارهای بزرگی که انجام می‌شود را دنبال کنند.

captcha